петък, 1 май 2015 г.

Козметичен калкулатор - м.Април 2015


Здравейте!

Днес направих по-добри снимки и ще Ви покажа какво си купих през изминалия месец април.





Ще започна с продуктите за хигиена:


Lactacyd - интимен гел - ароматът не е от най-приятните, не е и неприятен. Върши работа, нямам оплаквания.
Душ-гел на Nivea - Waterlily - търсех го преди време, не го намирах, помислих си, че са го спрели от производство, но скоро го намерих във Фантастико, даже беше на промоция. Мога да кажа, че го обожавам! Много ми харесва как мирише, освен това и ароматът се запазва след като изляза от банята. Супер! :)
Два душ-гела на Velnea - с бадем и с ванилия. Леко трудно се изстисква продукт, понеже е твърда опаковката. В момента ползвам този с ванилия - не е лош, но не е и кой-знае какво, т.е. няма да си го купя пак. Ароматът се усеща известно време върху кожата, но някакси ми е леко химичен...
Две сапунчета на Dove - До момента не съм намерила по-хубав сапун и продължавам да го купувам.






 Наскоро ходих до Lily и реших да си взема 3 броя от зеления лакочистител. В момента ползвам първия, който си купих, хареса ми, затова се запасих с още няколко, тъй като не ходя редовно към моловете и нямам наблизо Lily. Като гледах съдържанието си е чист ацетон с някакво масло, което го прави идеално почистващо средство и омекотяващо кожичките, заради маслото в него. Ацетонът не е много щадящ ноктите, затова си мисля, след като приключа с тези опаковки, да си взема без ацетон, като добавя масло вътре. Нямам представа какво ще излезе, но ще опитам!

Крем за ръце Yves Rocher с къпини - Това ми е втора опаковка, много хубаво мирише и омекотява ръцете за дълго време. Бързо попива в кожата!

Крем за лице Pure Control SOS - Eveline - писах ревю за него тук:http://iceberg4e.blogspot.com/2015/04/pure-control-sos-eveline.html
много хубав матиращ и хидратиращ ефект има! 




Крем за уморени крака на Кройтерхоф с див кестен и лозови листа - Хареса ми от първото нанасяне - В последно време усещах краката си тежки, особено сутрин след като се събудя. Не знам дали е заради неудобни обувки или защото по цял ден съм на крак, но много ме боляха краката. Откакто ползвам кремчето, положението е много по-добре! 

Маска за коса с макадамия - Linea Bio - реших този път да сменя маската на Linea Bio - изхабих една с арган и маслина, сега взех тази с макадамия - не съм очарована нито от аромата, нито от действието й!

Масло за тяло на Velnea с червена боровинка и шоколад - Писала съм ревю за него
http://iceberg4e.blogspot.com/2015/04/velnea.html
с една дума ще кажа, че няма да ми стане любим и не бих го купила отново!

Малко декоративна козметика:







Лак за нокти Farmasi - За него писах тук:

http://iceberg4e.blogspot.com/search/label/Farmasi 

 Червило Eveline - Много приятен коралов цвят, дълготрайно е. Номер 482.

Комплект за вежди Есенс - Нещо не мога да се разбера много с него, но ще му дам втори шанс.

Глос Golden Rose - също коралов цвят. Само заради него го взех, иначе не обичам глосове. Номер 113.

Обща стойност на продуктите за м. Април 2015 - 63лв.

4 коментара:

  1. Червилото и гланцът са в много красив цвят.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, наистина са хубави цветове, идеални за лятото. Зимата ходя обикновено с нюд нюанси. Глосът на GR е със съвсем лек цвят. Не обичам такива продукти, защото ми се лепи косата по устните и като пуша, после ми лепнат и пръстите :( Но заради цвета го взех, да видим колко ще го ползвам! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също не пропуснах тази промоцийка във Фантастико на душгеловете на Нивея, моят е с акай бери (или нещо подобно:) ). От всичките варианти на Лактацид, най-много като аромат ми харесва един с бледо лилав елемент на опаковката, има много лек аромат на люляк :)
    За съжаление си напълно права, че сапунчетата на Дав просто нямат алтернатива или поне аз все още не съм открила такава, но поне се надявам да разнообразят още малко ароматите им :)
    Червилото на Евелин е със страхотен цвят, ако не му забравя номера, задължително ще го видя и се надявам да ми пасне този нюанс, защотото определено ме заинтригува с него :)
    пс: мерси, че ме подсети, че трябва и аз да си купя някоя др опаковка лакочистител :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички душ-гелове на Нивеа(прозрачните) са хубави! Има и един с пъпеш -също много хубав! Този с акай бери не съм пробвала, но обичам аромата му и мисля,че ще ми хареса.
      От Лактацидите - преди години ползвах оранжевия(то друг май нямаше). Взех един зелен, който изхабих с охлаждащ ефект, хареса ми. Сега е ред пак на оранжевия :) Има май още 2, които ще пробвам след като изхабя този. Няма да е след дълго време - учудващо за около месец приключих с първата опаковка(може би защото го ползвам всеки ден).
      С лакочистители съм се запасила :) Както се вижда имам 3 нови, още един в банята(също зеления на Лили) и още 2 на Gulsak. Няма да се купува скоро лакочистител!
      Добре че се включи! Викам "Къде изчезна, никаква те няма"...Очаквам още твои публикации! :)

      Изтриване