сряда, 27 май 2015 г.

Щом е мат, трябва да го имам! Essence XXXL Lipgloss

Здравейте!

Обичам матовите сенки и матовите червила. Доста се изписа за новите матови гланцове на Essence и днес реших да мина през Lilly да си избера едно...
За съжаление, няма кой-знае какъв избор от цветове, но аз все пак намерих едно, което прецених, че ще е ок. Нямат тестери, което не е много добре, но преценката ми е била правилна.
Ето го и него:








Избрах си цвят 06 Soft Nude. Консистенцията е много приятна, на мус. Четката е удобна. Води се дълготрайно, но не се надявайте на повече от два часа...Поне при мен толкова издържа.






Има много приятен аромат и е сладко на вкус :) Омекотява и хидратира устните, а не ги изсушава, както повечето матови и сухи червила. Грамажът му е 4,5мл. Цената е около 4,50лв.
Снимах на различна светлина, дано придобиете представа за цвета! 







Като цяло мога да кажа, че съм приятно изненадана - доволна съм от продукта. Бих се радвала, ако пуснат и още някои нюанси. Дано! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар