понеделник, 11 май 2015 г.

Празни опаковки N:7

Здравейте!

В този леко мрачен и не особено топъл ден ще ви покажа продуктите, които изхабих за около два месеца. Има и продукти, които не са напълно изразходени, но предпочитам да се разделя с тях, защото са купувани отдавна....
Ето ги и тях:










Ще започна с продуктите за хигиена:





Интимен гел Lactacyd - Много приятно гелче с охлаждащ ефект. Не е особено икономично обаче. Изразходих го за около месец.
Шампоан против пърхот на Balea - Купих го за разнообразие, не съм имала пърхот. Не ми хареса това, че скъсява времето за миене на косата, т.е. по-бързо се омазнява, с 1 ден.Не бих го купила отново.
Шампоан Balea от професионалната им серия с арган - Не видях нищо професионално в този шампоан. По-бързо се омазняваше косата ми с един ден, т.е. миех я през ден. Не бих купила отново шампоан на Balea.
Душ-гел с макадамия на Yves Rocher - Подарък ми е. В предишна публикация казах, че няма да си купя повече душ-гел на фирмата, защото ароматът не се запазва след излизане от банята. Този аромат е прекрасен - мирише ми на вафлени кофички и ще го купя някой ден. Поразмислих малко...идеята на душ-геловете е да измива все пак, а не да ароматизира...затова има парфюми, лосиони за тяло, дезодоранти.....Прекалено много искам от един душ-гел... :)
Сапунче Dove с кокос - Прекрасен! Много харесвам сапуните на марката и ще продължавам да ги купувам. Освен че много хубаво миришат, не ми изсушават кожата.

Лосиони за тяло:







Прекрасно масло за тяло на Balea с какао - Консистенцията е на "меко" масло. Много лесно за нанася на кожата и има лек, ненатрапчив аромат. Изразходих го за около 2 месеца. Бих го купила отново!
Антицелилутен крем на Eveline - Slim Extreme 3D - със затоплящ ефект - от доста време ми се мота из козметиката, най-накрая приключих с него....Има загряващ ефект, но относно ефективността му върху целулита - не се надявайте особено. Може да бъде помощно средство при редовни тренировки и 2-3л. вода на ден :)

Декоративна козметика:






Очна линия Golden Rose - Купена е отдавна. Скоро като си сложих имаше лек проблем - леко зачервяване и сърбеж по клепача.
Два глоса - на Есенс и Манхатън - изхвърлям ги, защото не ги ползвам и са купени отдавна.
Сенки на Avon - Не ми харесва това, че са повече от необходимото с блясък, перлени. Обичам матовата козметика, както за очи, така и за устни.
Моливче Есенс - Много е хубаво, наситено черно. Купила съм си вече друг такъв.
Сенки за очи Мейбълин - Colorama - И те са ми блестящи и ги изхвърлям.
Пудра на Импала - Мисля, че това е най-лошата козметика от ниския клас...Нищо тяхно не ми е харесвало. Тази пудра се води антибактериална. Цветът ми оранжавее.

Още продукти за лице:


Изхабих си крема за очи - на Талодерма. Точно за 6 месеца, като количеството е 25мл и го ползвах само вечер. Не знам как съм го направила този номер, но съм доволна от себе си. Като ефект - не видях кой-знае какво изглаьдане на фините линии, но за подхранване и хидратиране беше добре. Общо взето не е лош, но нищо особено и не бих го купила отново!
Мостра крем за очи на Uriage от серията Isoliss - Не знам защо си купих и пълния размер като мострата не ме впечатли особено...Сигурно заради дневния крем и несесера....Не ми хидратира достатъчно зоната около очите :(
Почистваща маска за лице от серията Planet Spa на Avon - Прекрасна! Много я харесвам! Ще продължа да я купувам. В момента имам 4 маски от тази серия.

Малко аромати:
Тоалетна вода на Avon  - Tomorrow - Специфичен аромат, който предполагам, че няма да се хареса на всяка дама. На мен ми харесва и като аромат и като трайност. 
Дезодорант против изпотяване Фа - Floral protect - Приятен аромат, но не е много надежден като защита при активно спортуване. За умерена активност ще свърши работа.

Други:

Ползвам контактни лещи и това е разтворът, който използвам. Това е малка разфасовка - 120мл. Стига ми за около 6 месеца.
Лакочистител Gulsak Aseton - И в предишни публикации съм го хвалила, продължавам да го използвам и го препоръчвам! :)

Това са моите "боклуци" . Отивам да ги изхвърлям....Само преди това ще махна капачките и ще ги отделя за Bulgaria Cap Project! :)
Приятен ден! :)

4 коментара:

  1. И аз не съм особено впечатлена (въпреки скромния ми опит) от професионалната серия на Balea, напълно си прави, че няма нищо особено в продуктите им...колкото и да ми се иска да вярвам в обратното :) Любимото ми сапунче на Дав е с масло от ший (дано да не се бъркам), мирише уникално :) Какво съвпадение, че и ти не си падаш по бляскавите сенки, благодаря ти, че ме подсети и аз да направя едно "пролетно почистване" :)

    ОтговорИзтриване
  2. И това сапунче с масло от ший не е лошо. Когато видя, че някъде са намалени си купувам по 4-5 броя :) По едно време имах 20 сапуна Dove....
    Днес подарих 10 лака на една моя близка, защото не се лакирам с тях и няма смисъл само да стоят...Искам да ги сведа до 10. Така и така се лакирам с едни нюанси - червени и коралови. Скоро ще пиша пак...Разпиши се и ти скоро! :)
    Умрях от кеф днес като видях, че точно до нас, в Младост 4, откриват Лили...Супер! Отиде заплатата там :) Но от известно време си налагам някакъв запор....не искам да трупам много козметика...Оказва се обаче, че лосионите за тяло са ми най-много, а тях не ползвам редовно...Трябва да поправя грешката! На вълна съм "разумно" пазаруване :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това с "разумното пазаруване" си е дооооста сложно :) Май единственият начин е нещо друго да ти грабне вниманието, аз сега трябва да отида за лакочистител, но толкова ме е грабнало другото ми хоби, че все не ми остава време или пък забравям :) Това със сапунчетата и аз го правя, знам, че е дребнаво, но не ми се дава 1,50 лв, при положение, че доста често ги пускат намалени и тогава се запасявам с няколко, че да имам до следващото :) И аз го имах този момент, когато преди години отвориха един ДМ, който ми беше точно на 3 минути път, но пък след това ми беше твърде скучно, защото бях изкупила всичко, което ми представляваше интерес и след това просто си излизах някак разочарована с празни ръце, т.к. влизах с идеята да си купя нещо, а не си харесвах нищо :)

      Изтриване
    2. Ще споделиш ли кое е другото ти хоби, че ми стана интересно :)

      Изтриване