събота, 2 май 2015 г.

Stay Matte - Rimmel

Здравейте!

Днешната ми публикация ще е за един матиращ ФДТ - Stay Matte на Rimmel.





От доста време се канех да го купя и въпреки, че в момента ползвах друг, реших да го взема. Признавам, че не беше любов от пръв поглед, защото нанесох двойно количество и доста си личеше. Всъщност точно поради тази причина, че е нужно количество колкото грахово зърно, този ФДТ е много икономичен. Стандартната му цена е около 11-12лв. Чудех се дали ще уцеля цвета, понеже светлината в магазина е ужасна, но се оказа, че съм преценила добре. Номерът е 200 - Soft Beige.
Количеството е 30мл, но както казах е доста икономичен. Консистенцията е на мус, добре се разнася по кожата и матира за около 5 часа. След това се налага лека корекция с малко пудра.







В началото го нанасях с пръсти, сега използвам гъбичка и си мисля, че стои по-добре.

Състав:
Като цяло ще кажа, че продуктът е много добър за комбинирана кожа. Първата ми опаковка, но не и последна от този продукт! Заслужава внимание!


2 коментара:

  1. Този ФДТ наистина е един от най-добрите на пазара за мазна кожа на достъпна цена, единствено ми се струва, че не е много добър вариант за през по-топлите дни, поне лично аз предпочитам да използвам по-леки продукти, но определено съм съгласна с всяка една дума на ревюто ти :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз за лятото имам един(в по-тъмен нюанс) на Максфактор, от серията Lasting performance. Купих го есента и много малко използвах от него.Миналото лято ползвах на Мейбълин, Афинитон. Имам и един Афинимат, за сега. Общо взето - скоро няма да купувам нов ФДТ :)

    ОтговорИзтриване