събота, 25 април 2015 г.

Масло за тяло Червена боровинка и шоколад Velnea

Здравейте!

Днес съм се "разписала", защото в последно време нямах възможност, а исках да кажа по някоя дума за продуктите, които използвам в момента.
Последната ми покупка на масло за тяло е от Lily - на тяхната марка Велнеа.
На вълна шоколад съм и купувам каквото видя(за козметични продукти става въпрос!, не ям много шоколад иначе). Та, да преминем към маслото....











За разлика от другите две масла, които имам (на Avon и на Balea, за които писах вече), това масло е доста по-твърдо и не много удобно за вземане от кутийката. Иначе добре се разнася по кожата, бързо попива и я оставя мека, еластична и ароматизирана повече на боровинки, отколкото на шоколад(за мое разочарование).




Не мога да се съглася с описанието - "Богата кремообразна текстура" - Твърдо масло си е, не е крем.
Кутийката е пластмасова, 250мл. Ето и състава:



Мнението ми за този продукт е, че не е лош, но едва ли бих го купила отново. Първо заради ароматът, който е повече на боровинки, отколкото на шоколад, и второ, заради твърдата консистенция. Може следващия път да взема маслото с червени плодове. Може пък да ме изненада по-приятно! Едва ли ще изхвърля този продукт, ще го използвам, но за първи и последен път!















2 коментара:

  1. Успя да ме убедиш окончателно, че това е продукт, който никога няма да пробвам :) Тази консистенция просто не е мой вариант, въпреки плюсовете му...Благодаря ти за чудесното ревю! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти нали имаше този с червени плодове? Сигурно консистенцията е същата. Даже като бях в Лили, се чудех дали този с шоколад или с червени плодове, който ти харесваш. Надделя страстта ми към шоколадовия аромат, но се разочаровах :(

      Изтриване