петък, 15 май 2015 г.

Покупки Avon

Здравейте!

Често си поръчвам продукти на Avon и в днешна публикация реших да Ви ги покажа...






Ще започна със спрейчето за тяло, което е ново в каталога - от серията ТТА - Always. Другите два аромата - Today и Tommorow ги имам. Реших да поръчам този спрей, понеже не знаeх как точно мирише. Не е много силен ароматът, нещо свежо е и мисля, че е перфектен за пролетта.
Харесвам много повечето от продуктите от серията Planet Spa, затова реших да си поръчам и маслата за тяло, а именно със сандалово дърво, и кафе.


Очарована съм от суфлето с шоколад, и като консистенсия и като аромат. Макар че имам няколко отворени масла за тяло, любопитството ми надделя днес, когато си получих продуктите, и реших да ги отворя, за да помириша аромата....Даже се и намазах с едното - това със сандалово дърво - мирише много приятно, не е натрапчиво, лесно се разнася по кожата и бързо попива. Харесва ми! За другото масло - с кафе - още нямам впечатления - ароматът ми се стори почти неуловим - затова ще пиша по-натам...
Консистенциите обаче не са като на шоколадовото суфле, а са по-скоро кремове за тяло.
Масло за тяло с какао - нямаше как да пропусна "интерпретацията" на Avon с какао - Приятно мирише, а консистенцията е сложна за точно описване...Не е нещо, което не сте виждали, но е между крем и масло за тяло - лесно се взема от кутийката, ще се изразходи :)



Ексфолиант за крака с макадамия - Харесвам аромата и се надявам и този да не ме разочарова!



Това са моите покупки! 
Засега.........

Няма коментари:

Публикуване на коментар