събота, 2 май 2015 г.

Isoliss - Uriage

Здравейте!

В тази публикация ще Ви представя крем за лице и околоочен крем на Uriage от серията Isoliss, за първи бръчки, за нормална и комбинирана кожа.





Взех ги миналия месец от една аптека. Бяха в комплект с много симпатичен несесер и термална вода, 150мл.
Дневният крем е приятен, има лека текстура, която бързо се абсорбира от кожата, но не матира. Доколко се справя с първите бръчки, не знам, но се надявам да поотложи появата на следващите. Не е лошо кремчето, но не е и кой-знае какво. За тези, които са предубедени към по-евтиния клас козметика, мога да кажа, че не се различава много от някои други, за които съм писала(по-бюджетни). За състава не мога да коментирам, защото не съм запозната с всички съставки, но мисля, че не е идеално "изчистен" от вредни съставки.









За околоочния крем - не ми харесва това, че е с рол-он. Предпочитам тубички с отвор.





Консистенцията е лека, седефена на цвят, бързо се абсорбира от кожата, но някакси не усещам достатъчна хидратация.





Дневният крем е 40мл, а околоочният - 15мл.
Не съм получавала някакви неприятни прояви върху кожата, но не знам доколко се борят против стареенето. Имам мимически бръчки около очите - не забелязвам някакво изглаждане, но не забелязвам и нови...Мнението ми за тези продукти е, че не са лоши продукти, но не бих ги купила отново. Ползвала съм хидратиращия им крем за нормална към комбинирана кожа(AquaPrecis), който ми е любим, но този не ме впечатли особено! Нито като консистенция, нито като аромат!


Обобщено - Не съм впечатлена, особено имайки предвид цената им! :(

Няма коментари:

Публикуване на коментар