сряда, 27 май 2015 г.

Масло за тяло с макадамия и масло от карите - Alverde

Здравейте!

Вчера се поразходих из мола, накупих си малко дрехи и нямаше как да пропусна да влезна в DM. Насочвайки се към касата, видях на стелажа с продукти травел размер това масло за тяло. Ползвала съм продукти с масло от макадамия и харесах как мирише, затова и реших да пробвам този продукт.




Очаквах ароматът да ме впечатли, но това не се случи....За мое огромно съжаление! Мирише доста слабо и краткотрайно.

Консистенцията е по-скоро на крем, отколкото на масло. Добре се разнася по кожата и бързо попива, като я омекотява и хидратира.






Alverde се славят с изчистен състав. Ето и какво съдържа:


Добре че си взех мини размер(50мл). Не съм очарована изобщо, но пък количеството е малко и ще го изхабя бързо. Прекрасна разфасовка за пътуване, за дамската чанта също. И опаковката е много сладка! Да обобщя: Прекрасен външен вид и разочароващо съдържание!

3 коментара:

  1. Абсолютно съм съгласна с всяка една дума, продукт, който така и не успя да ме впечатли и мен...

    ОтговорИзтриване
  2. Добре че не взех голяма разфасовка, че щеше да ми стои дълго време в шкафа... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре, че се предлагат малките опаковки, че иначе не знам какво щяхме да правим, след като разберем, че нещо не ни харесва, а от него има 300-500 мл :)

      Изтриване