понеделник, 25 май 2015 г.

Нови покупки Lilly

Здравейте!

След толкова много хвалби на сухия шампоан Batiste, реших да го пробвам и аз. Влезнах в Lilly само за него, но излязах с....Това:




Трябва да се боядисам скоро, 100 часа се чудех каква боя да си взема и пак си взех на Garnier.
Сухите шампоани на Batiste имат и тестери, което е добре, защото може да се избере аромата. Обаче...внимавайте къде и как пръскате! Пръснах отблизо един кичур и всичко побеля....Все пак, реших да му дам "втори шанс" :) Няма как да не съм доволна, след толкова много положителни мнения...Пробвах го и ми хареса! Може да му направя ревю! Цената беше около 7лв.
Имам няколко продукта против изпотяване, но не съм доволна от нито един от тях, затова реших да си взема дезодорант Garnier Invisi Calm.Търсех рол-он, но нямаше в Lilly. Предишният път, когато ходих там, взех рол-он- Invisible, розов,който мирише ужасно, много ми е бабешка миризмата...И от действието не съм очарована....
Едно кремче за уморени крака на Agiva - с див кестен и ментол - наистина има облекчаващо действие, а охлаждащото такова изобщо не може да се сравни с крема на Eveline...Засега е ок, за лятото - този на Eveline - мисля, че ще е по-добрия вариант.
И така....
До скоро! :)

2 коментара:

  1. Ох, че хубави покупки :) Само да знаеш, как ми раздразни "апетита" за този Батист, вече нямам търпение да го пробвам, а все не мога да стигна до Лили или Елитис :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хич не е лош да ти кажа! Спасява положението за един ден! Доволна съм! :)

    ОтговорИзтриване