четвъртък, 30 април 2015 г.

Pure Control SOS - Eveline

Здравейте!

За днес бях решила да ви покажа какви продукти си купих този месец. Снимах ги, но не ми харесаха снимките(понеже светлината не беше добра) и се отказах...Но съм решила да пиша!
Затова ще ви представя един продукт, който си купих преди около 10 дни от Кауфланд - Pure Control SOS - специализиран овлажняващ крем против акне, на Eveline.





Нямах нужда в момента от нов крем за лице, но нямаше как да не го купя след като видях в описанието, че има матиращ ефект. Пише, че свива порите, успокоява кожата, абсорбира себума. Може да се ползва както сутрин, така и вечер. 
От скромния опит с него, мога да кажа, че е добър продукт. Бързо попива в кожата и я прави много гладка. Дали се бори с несъвършенствата?! Надявам се! От време на време ми излиза по някоя "вътрешна" пъпка. Надявам се кремът да намали до минимум появата на подобни неестетически прояви.
Добре овлажнява кожата, матира идеално!






Количеството е повече от обичайното за крем за лице - цели 75мл. Цената е ниска - около 5лв.
Това, което не ми харесва особено много е, че има букет от парабени.


Консистенцията е приятна, лека, бързоабсорбираща се от кожата. Ароматът не е неприятен, но няма как да ми стане любим, но ако наистина предотвратява появата на пъпки и се бори за активното премахване на съществуващи такива, може да се преживее. Не мога да преценя на какво мирише. Не е силна миризмата и не се запазва дълго върху кожата.



Като цяло мога да кажа, че не е лош продукт и оправда очакванията ми - МАТИРА! :)

2 коментара:

  1. Кремчето си е много добро, но тези парабени......ако марката направи нещо по въпроса със състава, цена няма да имат :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не се надявам да променят състава. Следващият ми крем ще е на Nuxe. Да видим как ще ми се отрази. Ползвала съм 2 мостри и бях впечатлена!

    ОтговорИзтриване