четвъртък, 14 май 2015 г.

Мъничък пазар от Lilly

Здравейте!

По повод откриването на новия магазин Lilly в Младост 4, нямаше как да пропусна посещението и покупките, защото ми е съвсем наблизо. Още преди да сложат табелата с надписа, минавайки оттам с колата, видях декорациите по прозорците и много се зарадвах, че това е Lilly(а честно казано не бях сигурна). Днес(12.05), отивайки на фитнес(тренирам в Top Fit,който е над Lilly), видях табелата и балоните отпред. Имаше 50% отстъпка на определени артикули. Накупих си някои нещица.....














Мицеларна вода на Lirene - Преди време съм я ползвала, но не си спомням как беше като действие, но понеже я изхабих докрай, реших пак да си я купя.
Шампоан Velnea с мед - Не съм ползвала шампоани на марката, реших да опитам. Ще пиша в някоя публикация с празни опаковки как ми се е отразил.
Молив за вежди Maybelline - Ползвала съм го преди, доволна съм. Не е много икономичен, но не съм намерила друг заместител.
Една острилка за моливи на Essence - Имах нужда, понеже моята много ми чупеше моливите. Тази още не съм я пробвала, но се надявам да не ме разочарова.
Крем за уморени крака на Eveline - Пробвах го, има охлаждащ ефект, даже ми стана студено от него...Доколко се справя с облекчаването на уморените крака, не знам още. Ще пиша по-натам...
Рол-он на Garnier Mineral от серията Invisible - Бях разочарована малко като го помирисах. Мислех, че мирише като другият в тубичките с "обърнатата"капачка(т.е.намираща се в долната част на опаковката). Но дано да има същия ефект против изпотяване!
Глос на Manhattan - Много хубав цвят, но на устните не се забелязва особено.
Лакочистител на Lilly - Този път реших да взема оранжевия, защото имам няколко зелени. 
Два тестера на млякото за тяло за под душа на Нивеа - подарък на касата.

Изхарчих някой лев и се успокоих :)

2 коментара:

  1. Чудесен пазар си направила :) Лично аз останах разочарована о тази МВ и не бих повторила покупката и, но пък съм попадала на добри отзиви за другите им продукти. Този лакочистител какъв се води? (без ацетон ли е или пък е нещо друго?) Гланцът изглежда много слънчев и летен, остана само да се появи и слънцето :) А с това кремче успя да ме заинтригуваш, няма по-добро решение за лятото от един охлаждащ крем, ще чакам едно ревю за него :)

    ОтговорИзтриване
  2. Лакочистителят е с ацетон. Това, което го различава от зеления е, че няма масло(в зеления има рициново масло). Не съм го пробвала още. Ще пиша по-нататък за него :)
    Гланцът...като го пробвах на ръката в магазина беше добре като цвят. След около 5мин реших да го изтрия и се оказа, че дори и леко изтрито, пак имаше цвят по ръката ми, но пък на устните почти няма. Не си заслужава парите...
    Кремът на Евелин за уморени крака ще е идеален за лятото, защото има доста силен охлаждащ ефект.

    ОтговорИзтриване