четвъртък, 5 февруари 2015 г.

Коректор против пъпки Амрита

Здравейте!

В днешната публикация ще Ви представя един нов за мен продукт на една непозната досега за мен фирма - Амрита. Доста време бях в търсене на "перфектния" коректор или друг продукт, който бързо да се справя с пъпките. Като цяло, рядко ми се появяват такива, но появят ли се, искам бързо да изчезнат и да престанат да представят вида ми по неестетичен начин...
Ето го и него:




Води се Коректор Матиращ лосион за мазна кожа и кожа предразположена към акне.
Преди няколко дни ми излезе една "вътрешна" пъпка на челото и понеже нямам бретон и няма как да я скрия. Сложих си от този лосион и на следващия ден имаше чувствителна разлика. Преди време използвах масло от чаено дърво, но нямаше толкова бърз ефект. Просто съм очарована! Никой друг продукт, който съм ползвала досега за локално приложение, не е давал такъв резултат.

Цената му е доста ниска. Както се вижда и на снимката - само 2,40лв. От аптека съм го купувала.

На снимката съм показала начина на приложение:



Има си четчица, с помощта на която се нанася коректора на проблемното място. При мен четката се разлепи от капачката и сега не е много удобна за ползване, понеже всеки път като си слагам от него ми се цапат пръстите, но това не е голям проблем. Може и само при мен да се е получило така.



Използвам коректора не само вечерта, т.е. преди да си легна, а и когато нямам излизане навън. Слагам си по няколко пъти. Стои като намазано с паста за зъби, но....Както казват хората "Трай, бабо, за хубост!" :)

Сега ще Ви покажа и състава на този "чудодеен" за мен продукт:



Смятам, че всяко момиче, което рядко или постоянно има проблем с пъпките, търси ефективен начин и опитва различни продукти. Може да опитате с този! Не е скъп и вярвам и се надявам искрено, че ще подейства така, както и при мен!

Бъдете красиви!

4 коментара:

  1. Звучи мноооого добре, дано да успея да го намеря в някоя аптека :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ако не го намериш, може да го поръчаш в близката аптека. Аз така правя, когато няма нещо налично :)

    ОтговорИзтриване
  3. До сега не съм поръчвала нищо по този начин, но да се надяваме, че няма да ми откажат :) Иначе и аз го карам предимно с различни масла, от които това на чаено дърво се справя най-добре, но си права, че си иска малко повече време... :( Забелязах, че с това сравнително добре се справят и маслата от иланг-иланг и евкалиптово, но и техният аромат не е за всеки :)

    ОтговорИзтриване
  4. За иланг-иланг и евкалиптовото масло не знам, но ароматът на чаеното дърво е много силен. Може би за много хора ще е непоносим. Пробвала съм и гелчето на Себамед - добре се справяше, но също по-бавно. Имам в момента и стика против акне на Боди-Д, от серията Биле, но е с доста слабо действие при мен. Така че мога с две ръце да препоръчам този коректор, за който писах! Щом и ревю му направих - първото ми :) , значи наистина заслужава особено внимание! :)

    ОтговорИзтриване