петък, 20 февруари 2015 г.

Декоративна козметика

Здравейте!

Реших в тази публикация да Ви покажа продуктите, които използвам най-често в ежедневието си. Имам и други, но тези са най-често използваните.





Снимките отново не са с най-доброто качеството, но телефонът ми толкова си може :)

Ще започна с продуктите за лице:





Много харесвам този ФДТ на Maxfactor - Има добро покритие, не е матиращ, но с пудра отгоре е добре. В момента не използвам такава обаче, защото не мога да си избера хубава матираща... Ако имате предложения...?!

Коректорът ми е на Мейбълин Афинитон - честно казано не си слагам всеки ден от него, особено пък когато бързам и нямам много време за грим, го пропускам. Нямам тъмни кръгове и може би затова го неглижирам малко...

Продукти за очи:






Основата за сенки е на Avon. Купих я миналата година и имам още доста за използване. Много съм доволна от нея, защото задържа сенките почти 12 часа (нещо, което е невъзможно без нея). Пробвала съм само сенките, но след около 2 часа започват да се събират в сгъвката на клепача. Понякога, може би заради околоочния крем, основата стои с "кир" ефект, на "парцали"...Не винаги се получава така и се опитвам да разбера защо...Или слагам повече или е от крема. Не съм използвала друга основа, но тази ми се струва, че като съотношение цена-качество е идеална! Единственото неприятно нещо е, че е в бурканче и е необходима четка(имам дълги нокти и е невъзможно вземането на продукта с пръсти).

Сенки за очи Urban Decay Basics - Харесвам бежовите нюанси, защото са подходящи за ежедневието. Най-често използваният от мен  нюанс е Naked2, 4-ти поред. 

Моливи и спирала:






Моливчетата, които използвам са на Avon, Essence и Импала. Черни са, както се вижда и малко е останало от тях. Скоро ще се купуват други. Харесвам и трите, но може би любим ми е този на Essence.
Спиралата на Лореал - Архитект 4D, ползвам от доста време. Досега не съм й намерила достоен заместител. Цената е малко висока, но пък за качеството, което предлага, си заслужава!

Руж и хайлайтър:







Използвам руж на Victoria's Secret и един хайлайтър. Името на ружа е Bliss, а на хайлайтъра - Sea Shells. Доволна съм и от двата продукта!

Другият руж, който използвам е на Essence - Silky touch blush, номер 30 secret it-girl. Също хубав продукт, доста икономичен и на ниска цена!

Това бяха продуктите, които използвам ежедневно за по-цветен външен вид! :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар