понеделник, 12 януари 2015 г.

Празни опаковки №3

Здравейте!
Събрах още малко празни опаковки и сега ще ви ги покажа:






1. Тоалетно мляко Билка с бяло грозде - Много приятен аромат, консистенция е добра - нито много течна, нито много гъста. Това бяха положителните качествата. Отрицателни - не почиства лесно и бързо грима; в състава си има Paraffinum Liquidum,BHT. Не бих го купила отново.

2. Душ-гел Балеа с кокос и нектарина - Приятен аромат, но не особено траен, добре почиства кожата. В състава присъства SLS.

3. Yves Rocher шампоан 3 в 1 с липа за лесно разресване - Аромат на липа, няма силикони, оцветители и парабени в състава си. Бих го купила отново, както и други шампоани на фирмата. Наистина след използването му нямах нужда от балсам.

4. Лакочистител Gulsak - Прекрасен лакочистител, въпреки че има ацетон. Лесно и бързо почиства лака. Бих го купила отново!

5. Мицеларна вода Клоран - Доволна съм, има лек аромат на маточина. Добре почиства остатъците от грим и замърсявания. Тази разфасовка от 25мл е 1,30лв.

6. Регенериращ нощен крем Регал - Купих го в началото на м.ноември. Значи около два месеца и половина съм го ползвала. Не е лошо кремчето, има много приятен аромат, добре се отрази на кожата ми. Сутрин лицето ми изглежда добре. Единствено това, че съдържа течен парафин не е особено добре, но ще го преживея :)

7. Хидратиращ дневен крем Uriage за нормална и комбинирана кожа - Купувам го за втори път, страхотен крем. Бързо попива, а кожата става много мека, без да "лъщи". Лятото бих го купила отново.


Това бяха последните използвани продукти от мен!
До скоро!

5 коментара:

  1. Здравей! Преди време и аз използвах този околоочен крем, който не ме впечатли достатъчно, за да си го купя отново, което като се замисля ми се случва с цялата козметика на марката- не са лоши, но и не са нищо особено.
    Както вече съм ти казвала, този лакочистител ми е един от любимите, до сега нито един лак не му се е "опрял" :)
    Като цяло харесвам ароматите на душ геловете на Balea, единственият ми проблем с тях, е че ароматът им не се задържа върху кожата (за разлика от банята) :)
    Чудесен пост, ще чакам следващия с нетърпение :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за коментара! Ако имаш предвид крема на Регал - този е нощен. Околоочен в момента ползвам на Талодерма, който не е лош, но сутрин ми подпухват очите...Може би ми идва малко силен.
    Ще направя скоро пост с продуктите, които използвам в момента. Кремовете за лице са на Боди-Д.
    Чакам и нова твоя публикация! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей :)
    Шампоана 3 в 1 Yves Rocher звучи интересно, би ми било интересно да го изпробвам.
    Много хубава структура на описанието (не мога да не отбележа :) )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може да пробваш някой, но не очакваш "чудеса"! Макар, че съм го купувала от Био магазин, козметиката на Yves Rocher има някоя и друга вредна съставка. В състава на някои шампоани има SLS. Душ-гел и душ-ексфолиант имам в момента, с къпини. Много приятен аромат, но не се задържа върху кожата. Това не ми харесва :( Кремчето за ръце с къпини е хубаво, но ми се струва "леко" за зимата. Иначе поне при него ароматът се задържа повече, в сравнение с душ-гела.

      Изтриване
    2. А за структурата на описанието , не знам какво впечатляващо има :) Ще споделиш ли?

      Изтриване