четвъртък, 19 февруари 2015 г.

Празни опаковки N:4

Здравейте!

Дойде време и за поредните празни (и не чак толкова празни) опаковки...
Ето ги и тях:




Ще започна с продуктите за лице:




Почистващ гел с водорасли alverde - Хубав гел за почистване на лице, но с много силен аромат на алкохол. Относно почистващите му свойства нямам никакви забележки - почиства идеално кожата от грим и замърсявания. Почиствах си и грима от очите с него - няма никакво дразнене или лютене...Икономичен е и цената не е висока, но едва ли бих си го взела отново именно заради силния аромат на алкохол.

Цветен лосион за почистване на грим с маточина Клоран - това ми е втора празна опаковка. Доволна съм, върши работа и цената е ниска - 1,90лв. Идеална разфасовка за пътуване.

Избелващ лосион Боди-Д от серията Биле - не видях никакъв ефект върху лицето си. Имах червени точки от пъпки, но така и не се избелиха. Може би лунички и пигментни петна ще се повлияят по-добре, но при мен нямаше ефект върху белези от пъпки(предназначен е и за това). Ползвах лосиона сутрин и вечер, заедно с избелващ крем за лице (нощен), който ползвам и в момента(вече втори месец), но ефект няма.

Продължавам със серуми за лице:





Серумите на Амрита "открих" наскоро. Тези се водят Суперхидратация. Доволна съм от действието им. Лека консистенция, която бързо се абсорбира от кожата. По-подробно съм писала тук:  
http://iceberg4e.blogspot.com/2015/02/blog-post_7.html

Серум Hydrabio на Bioderma - Води се за чувствителна и много дехидратирана кожа. Моята е комбинирана, но серумът е много лек, има гелообразна консистенция и изключително бързо се абсорбира от кожата. Няма аромат, което на мен не ми харесва, но като хидратиране и абсорбиране от кожата добре се справя. Поне за моята кожа е ок. Може би някой ден ще си го купя в пълен размер.

Други продукти, които изхабих са за тяло:





Дезодорант против изпотяване Garnier Mineral InvisiCool - ароматът не е нещо особено, не мога да определя точно на какво мирише обаче... Като ефект - ако не съм на тренировка, добре се справя с изпотяването, но при по-голяма активност....изпотявам се. Не мирише на пот, но и мокрото усещане под мишниците не ми е приятно. Не бих го купила отново!

Душ-гел на Yves Rocher с магнолия - ароматът е много приятен, но за съжаление нетраен. Като казвам нетраен означава че след изплакване кожата ми не мирише на нищо :( Което изобщо не ми харесва! Предпочитам да усещам аромата на душ-гела и след като изляза от банята. Купих го от био магазин, но това, че се води био не означава че със сигурност е такъв. Пък и да е така, не мога да направя компромис за трайността на аромата. Така че едва ли бих повторила покупката му! Иначе в банята се усеща аромата, но не и върху кожата ми! Като цена - 3,90лв.

Маски за лице:





Четох добри отзиви за маските на Амрита и реших лично да се убедя. 
Използвала съм дълбоко почистваща маска за лице с активен въглен - наистина много добро почистване, кожата направо "свети" след измиване на маската. Много ми хареса! Освен това ми допадна и консистенцията на мус...Много лесно и бързо се нанася. Цена - 1лв, от аптека.

Другата маска се води укрепваща капилярите с есцин - няма да ми стане любима категорично. Като ефект е добра, прави лицето чисто и сияйно, но консистенцията не ми хареса - като крем, по-течна, не мога да я нанеса равномерно на цялото лице. Цената също е 1лв.

Мостри крем за лице и околоочен крем Nuxe, Nirvanesque 




Не бях ползвала нищо на фирмата, за което съжалявам. И двата крема са страхотни! Водят се за първи бръчки. Като аромат не са лоши, малко количество е необходимо и най-важното и впечатлително за мен - ефект ИМА и то от първото нанасяне - чувствах лицето си много гладко и фините линии около очите - изгладени! Бих ги взела в пълен размер. Прекрасни! Определено съм очарована (което рядко се случва)!

Други продукти, които не са изцяло изхабени, освен лакочистителя:





Крем за крака - Fresh Up - купих го ноември с идеята да си мажа стъпалата всяка вечер, но нещо не се получи...Тази грижа е най-пренебрегваната от мен, а не трябва да е така, защото петите са ми сухи. Срокът му беше до 01.2015, затова го хвърлям.

Кайсиево масло Икаров - използвах го за почистване на грим. Идеално се справя! Смесвах го с розова вода. Единственият проблем беше, че сутрин ми подпухваха очите. Явно ми идва тежко.

Спрей против косопад на Билка - пръскала съм се с него няколко пъти. Като ефект не съм забелязала нещо фрапиращо в състоянието на косата ми, но и все пак не съм го ползвала редовно. Доста време се застоя и го хвърлям.

Хининова вода - също рядко използвана от мен и тя отива в коша, макар че е още в срок на годност.

Лакочистител без ацетон  Forte - хубаво лакочистителче, добре почиства лака, цената е прилична. Намира се почти навсякъде. Бих го купила отново!


Това бяха последните претенденти за коша! Скоро ще има и нова такава публикация!

Ползвали ли сте някой от тези продукти и какво е мнението Ви за тях?








2 коментара:

  1. Само ако знаеш, колко много ги харесвам тези "празни опаковки" :) Маските на Amrita изглеждат наистина интересно! Лакочистителят на Форте просто не е за мен, след като веднъж ми се разля в чантата и съсипа част от пластмасите на телефона.....не искам да се замислям какво прави с ноктите... От хининовата вода не видях нищо друго, освен още повече косопад, уж трябва да го спира, но при мен ефектът бе напълно обратен. Първоначално си казах, че пада "слабата" коса, но след като я използвах наистина дълго време и нищо не се промени....ами явно не е мой продукт...Чудесен пост, ще чакам с нетърпение следващия :)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че ти е харесал постът ми! :) И аз много обичам да чета такива с празни опаковки!
    Много е неприятно това, което ти се е случило с лакочистителя...Аз винаги, когато пренасям продукти, които могат да се разлеят, ги слагам в торбички...Предполагам, че и ти вече така правиш :) Иначе не съм усетила негативен ефект от този лакочистител върху ноктите ми.
    Относно косопада - знам,че хининовата вода е за по-бърз растеж. При мен ефект е имало от шампоан Дефлувал и бирена мая(таблетки).
    Благодаря ти, че ме следиш(четеш)! :)

    ОтговорИзтриване