неделя, 8 февруари 2015 г.

Крем за ръце и стъпала Planet Spa - Avon

Здравейте!

Тези дни нещо съм се "разписала"....

Искам да Ви представя крема за ръце и стъпала, който ползвам в момента, докато не е свършил.... :)



Той е от серията Planet Spa на Avon с акай бери. Мирише страхотно! Аз го определям като аромат на горски плодове. Ароматът е силен и се запазва дълго време върху кожата. Пише, че е и за стъпала, но аз лично го ползвам само за ръце.
След нанасяне, първоначално има леко лепкаво усещане, но бързо изчезва. За зимата мисля, че е идеален, защото е по-гъст и подхранващ. Цветът на крема е лилав.



Харесвам всички продукти от серията, досега не съм попадала на продукт, който да ме разочарова.

За тези, които се интересуват от състава:





В заключение ще кажа, че кремчето се превърна в мой любимец! Бих си взела отново!

Няма коментари:

Публикуване на коментар