неделя, 8 февруари 2015 г.

Масло за тяло Какао – Balea

Здравейте!

В днешната публикация ще Ви представя един много приятен и "вкусен" продукт  - масло за тяло с Какао на Balea.


Имам още 3 лосиона за тяло, но бях нетърпелива и веднага го отворих и се намазах... :)
Консистенцията е гъста, като масло и мирише много хубаво, на какао.
Трайността на маслото е много добра - около 5 часа. Бързо попива и оставя кожата гладка и подхранена.






Има си и фолио - гаранция, че продуктът не е бил отварян преди.







Ето и състава и начин на приложение:


Виждаме, че присъстват 2 парабена...Заради прекрасния аромат, аз лично бих му "простила" , че съставът не е много изчистен от вредни съставки :)

Ползвали ли сте маслото за тяло? Какви са Вашите впечатления?


2 коментара:

  1. Т.к. не ме влекат шоколадовите аромати, наскоро си взех маслото на Velnea с ягода и определено съм впечатлена- чудесен аромат, който се запазва за около 2-3 часа, страхотно овлажнение и няма парабени и минерални масла, само един диметикон, но който е почти на края в състава :) Бих ти препоръчала да го пробваш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за препоръката! Чувала съм за това масло, ще го пробвам. А за шоколадовите аромати - и аз не ги харесвах, защото някои са доста "тежки". А специално на това масло е по-леко, не е "задушаващо", затова го харесах много! Имам още 4 продукта за тяло и май няма да купувам скоро нещо подобно. Но това с ягода, като ходя до ДМ, ще го взема :) За лятото сигурно ще е супер :)

    ОтговорИзтриване