неделя, 5 април 2015 г.

Нощен избелващ крем Боди-Д

Здравейте!

Няма как да не споделя с вас разочарованието си от един крем за лице....Става въпрос за Интензивен нощен избелващ крем на Боди-Д, от серията Биле.








От време на време ми излизат пъпки и след като изчезнат ми остават едни неприятни червени петънца по лицето. Това беше причината да си взема този избелващ крем. Освен него, си купих и избелващия лосион на фирмата, от същата серия. Ползвам крема от 10.01., но досега няма абсолютно никакъв ефект - нито изравнява тена, нито пък е заличил червените петънца по кожата ми.

Нека да видим какво пише в описанието:





Активните съставки - Алфа-арбутин, алфа-бизаболол, биофлавоноид рутин, растителни екстракти от магданоз, мечо грозде, сладък корен, риган и лайка, трябваше да окажат влияние върху избелването, но не се получи.

Хубавото е, че кремът е без парабени и  без изкуствени оцветители.

Не съм запозната с всички съставки, но го показвам на тези, които са наясно:




Консистенцията е плътна и мазна. При нанасяне се усеща и водниста. Много странен крем! Досега не съм ползвала подобен! Доста време му трябва да попие в кожата, особено за моята комбинирана кожа....Лицето ми изглежда все едно съм се намазала с олио...За суха може би ще е по-добре. 


 
Вижда се от снимките, че почти е свършил, което от една страна се разминава с негативното ми мнение за него, но просто не обичам да хвърлям козметика. Трябва наистина да е нещо, което ми влияе зле, за да го изхвърля. Не ми е създал някакъв дискомфорт, но и нищо от това, което обещава производителят не направи за моята кожа.

Възможно е да се справя по-добре с лунички, макар че доста се съмнявам, но... различни кожи, различно действие.
Не бих го купила отново! Имам и други продукти на фирмата, които в момента използвам и не съм очарована....май приключих с Боди-Д! Въпреки изчистения състав на продуктите....
Доста положителни мнения съм чела специално за тази серия, но за съжаление, ефект няма при мен!
 


2 коментара:

  1. Наскоро го загледах този крем, заради обещанията за избелване, но след това ревю явно няма да си го взема. Т.к. имам лунички, които през пролетта/ лятото потъмняват съм пробвала много неща за избелване и да ти кажа, поне до момента не съм видяла някакъв ефект, май само сока от лимон и магданоз леко оправят положението, но пък там се иска време, за да има някакъв ефект и много лимони/магданоз :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чела съм, че ягодите помагат. Може да пробваш, вече има на пазара. Сигурно трябва време, но си мисля, че ще се справят по-добре с луничките, отколкото този крем.
    Преди години си правех маска за лице, избелваща, с белтък и лимон и имаше ефект от първото нанасяне. Но нещо изобщо не ми се занимава с приготвяне на домашни смеси...
    Относно Боди-Д - ползвала съм 6 продукта, като съм доволна само от 2 :( Това са Мултиактивният серум скраба за лице...

    ОтговорИзтриване