неделя, 5 април 2015 г.

Лак за нокти Farmasi

Здравейте!

Днес ще ви представя последния лак, който си купих - номер 65 на Farmasi.





Харесвам като цяло лаковете на фирмата, защото бързо съхнат, достатъчно е едно нанасяне и количеството е 12мл.



Макар че имам подобен цвят, но на друга фирма, реших да взема този. Това, което ме изненада беше, че за разлика от другите, от които имам, консистенцията е по-течна и като нанесох на първия нокът, се получиха "дупчици"...Помислих си, че може да имам остатък от крем по плочката и го изчистих. Но не е била това причината...На всички нокти се получи така при първото нанасяне. След като повторих, не се виждаше подобен "ефект". 




Цветът много ми харесва! Това, което мога да кажа за лаковете, които имам на Фармаси е, че бързо съхнат, един пласт е достатъчен(изключение прави този), но трайността не е от най-добрите му страни - дори и с топ-лак не се задържа много време. Може би на втория ден вече има нещо излющено.

Ползвате ли лакове на Фармаси? Получавало ли е се е подобно нещо при вас?


2 коментара:

  1. Имам 2 лака на марката, които си стоят забравени именно заради издържливостта им, иначе палитрата им е много добра :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моите са 3 на Фармаси, иначе колекцията ми от лакове е от около 70 броя....Скоро не съм ги броила, но май ще поизхвърля доста. Искам да са около 10...Доста ми е трудно....

      Изтриване