понеделник, 4 април 2016 г.

Предизвикателството N:2 - Акция "Довърши ме"

И тъй като съм на вълна пролетно почистване, няма как тя да подмине и страстта ми - козметиката...Колкото обичам да купувам, толкова и празните опаковки радват очите ми :)




Мицеларна вода на Avene - Разфасовката е малка, 100мл, но тъй като имам и други подобни продукти за почистване на грим, изразходването й е бавно...Вече нямам място къде да складирам новите неща и смятам да приключа съжителството си с нея, както и с продуктите по-надолу.... 








Крем за лице Nuxe Nirvanesque - Ползвам го като нощен крем. Мисля, че не е лош, но цената му е малко висока...
Околоочен крем Nuxe Nirvanesque - Купих го заедно с крема за лице от същата серия през януари. Да видим кога ще приключа и с него...
Околоочен гел на Билка с роза -  Хубав продукт, но имам нужда от разнообразие. Иначе съм впечатлена от него - добре хидратира и мисля, че има ефект върху мимическите бръчки...

Лосион за тяло на Avon - Купих го в комплект с душ-гел и спрей за тяло.Ароматът му се отличава от този на спрея.
Душ-гел на Avon - Важи същото, което за лосиона...




 Спрей за тяло на Avon - Харесва ми, мирише много сладко. Няма да имам затруднения в изразходването му.



















Шампоан на Schwarzkopf - Schauma - Хубаво шампоанче, което добре измива косата. Не знам дали има ефект върху възстановяването, но аз й не очаквам нещо такова предвид цената му...Пък и косата ми няма особени нужди.




Тоалетна вода на Avon - Little white dress - Много го харесвам и остана малко от него. Не се предлага вече в каталозите на Avon, но пък намерих друг, който да ми харесва :) 
Тоалетна вода Femme на Avon - Също приятен аромат. Малко остана и ще освободя мястото й за друг подобен продукт.





Дезодорант на Borjois - Не ми допада много ароматът...Предпазва от неприятна миризма, но не и от потене. Беше в комплект със спирала, иначе едва ли бих избрала точно този аромат...Но ще направя всичко възможно да влезе в поста с равносметката с положителен край...
Дезодорант на Арома - Миналото лято си взех един оранжев на фирмата, който предпазваше от изпотяване, но ароматът не ми допадна. Този ми допада, но предпазва само от неприятна миризма...Къде си Garnier Invisi calm????????!!!!!!!!!!!!
Дезодорант Fa - И той не предпазва от изпотяване, а само от неприятна миризма....Как да разнообразява човек, като не вършат работа и влизат само в подобни постове?! 



Розова вода на Avon - Много хубава, но й се вижда краят...Почиствам лицето си сутрин с нея, преди да нанеса кремовете...













Маска за лице Terravital - за мазна кожа. Ползвала съм я 3-4 пъти. Забелязвам, че след това, ако имам пъпки, по-бързо се изсушават. Бурканчето е малко, мисля че ще го изхабя до края на месеца. 





Това бяха моите 15 продукта, които искам да изхабя до края на месеца. Стискайте ми палци, защото ми се ходи на пазар за нови покупки!
До скоро! :)

2 коментара:

  1. Успех в начинанието, аз така продължавам да боря няколко продукта, които реших да доизползвам до края на годината и май вече се поуморих от тях... Докато твоя вариант май е много по-приятен и осъществим :) Ще чакам следващия пост с нетърпение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да изразходя поне половината...Благодаря ти! :)

      Изтриване