петък, 22 април 2016 г.

Розови водички

За днес съм подготвила и една сравнителна характеристика на две розови води, които ползвам в момента. Едната е на Avon, която купувам за втори път(а както се вижда и скоро ще е за трети) и другата е на българската марка Prestige.



Розовата вода на Avon е в симпатична опаковка, съдържа 150мл продукт. Ароматът е много лек и приятен. Не изсушава кожата. Ползвам я обикновено сутрин преди да нанеса крем.
Цената е около 3лв. 


 Съставът не изглежда идеално изчистен, но пък добре се отразява на кожата ми. Не разбирам много от състав. Тези които се интересуват, могат да го погледнат.




 Другата вода е на Prestige - Също нежна опаковка, но използването му е една малка мъка за мен...Като започнем от аромата, който е доста силен и натрапчив, и стигнем до действието - щипе ми на лицето , а понякога се и зачервява. Просто в никакъв случай няма да повторя покупката на този продукт. 




 Съставът е изчистен, но не мисля, че всички съставки са включени...














Ще продължа да купувам розовата вода на Avon, а тази на Prestige ще доизразходя и не бих повторила покупката. 
Ползвали ли сте розова вода и на коя марка?

2 коментара:

  1. Въпреки, че знам колко е полезна розовата вода, ми е много трудно да се преборя със себе си и да я използвам...., което си е цяло постижение за човек, който не харесва аромата на роза :) Малко съм учудена, че водата на Престиж не е добра, някак си се очаква, че щом марката е българска, тогава продуктите с роза да са качествени.... В тази връзка, не беше никак лоша розовата вода на Евтерпа, до колкото си спомням беше с много изчистен състав и нямах никакви проблеми докато я използвах :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм ползвала други розови води. Бих пробвала и на друга бг марка, може пък да ми хареса. Отдавна се каня да си поръчам от zoya.bg, защото качеството е проверено.

      Изтриване