събота, 2 април 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.март'16

Здравейте, момичета!

Месец март доста бързо отмина(поне за мен), но това не беше причина да се забавя с козметичните покупки :) В това отношение съм много бърза :) Сега ще ви покажа с какво се сдобих през вече изминалия месец.


Избрах си малко продукти за коса:

Шампоан Schwarzkopf Шаума за обем - беше намален в Lilly и ми допадна ароматът, не съм го ползвала преди и реших да разнообразя малко.Още не ми е влезнал в употреба и нямам към момента мнение за него. Надявам се да не е идеално лош...
Спрей за коса от серията Gliss - Забелязах, че имат нови спрейове, но не можах да си харесам аромат и реших да заложа на сигурното - ползвала съм няколко опаковки от този спрей и съм много доволна - харесва ми ароматът и безпроблемното разресване на косата след баня.
Два спрея на Avon  - Единият е за обем, другият - с течен кератин. Все още нямам мнение за тях, ще пиша по-нататък. Иначе ароматът ми допада.

Продукти за тяло:


Не мога да повярвам, че в този пост няма нито един душ-гел...
Купих си две сапунчета на Dove, които много харесвам. Това са любимите ми сапуни.
Един сапун на Palmolive с шоколад - Не съм го пробвала още. Ще пиша по-нататък.
Едно масло за тяло на неизвестна марка за мен...Мирише  много приятно и ненатрапчиво. Подобен аромат има маслото на Balea Какао, което беше от лимитирана серия и в момента не може да се намери, за съжаление...Не го усещам обаче много добре върху кожата си - идва ми тежко и някак лепкаво....Ще се опитам да го изхабя, но кога ще е (предвид не особено честото използване от мен на подобни продукти) не се знае....

Продукти за лице:

Розова вода на Avon - Прекрасна! Това е нов продукт и за мен се оказва доста качествен. Съставът не е много изчистен, но пък добре се отразява на кожата ми. Ароматът е лек и приятен, а не натрапчив, както на българската розова вода в дървено шишенце....Това ми е втора опаковка.
Трици за лице на Hristina cosmetics с кафе и седеф - Хубави неща бях чела за тях и в аптеката се зарадвах като ги намерих и то на цена от 3,10лв...Ароматите им не са от най-впечатляващите, но все пак това не е парфюм и не това се "гледа" в подобен продукт, а действието...Към момента след използване на двата вида по 2 пъти мога да кажа, че са хубави продукти, които си вършат работата - да ексфолират кожата, но не трябва да се ползват много често, защото могат да изсушат кожата(както се получи при мен).Може би ще им направя ревю след по-продължителна употреба, за да имам по-обективно мнение.
Един продукт, който се спряга из блог пространството като добра основа за грим - балсамът на Nivea - още не съм го пробвала. Добре че намерих мини размер в Lilly.

Малко продукти за нокти:


Крем за ръце на Билка с бяло грозде - Много приятно кремче, което купувам за втори път. Макар че в момента имам други 3 крема за ръце, реших да го купя отново, защото скоро ще влезе и в друг пост...
Лакочистител на Lilly - Поредни опаковки. Няма нужда да казвам отново колко много го харесвам, защото става вече банално...За тези , които не са го пробвали - купувайте! Няма да съжалявате! :)

 

Малко декоративна козметика:

Два лака  на GR от серията Color Expert - Доволна съм от качеството на лака. Консистенцията е плътна и може да се нанесе само един пласт. Опитвам се да се сработя с четката...
Втора опаковка от топ-лака на Essence - Харесвам го много и ще продължавам да го купувам. Уникален!

 
Червило на Flormar от серията Deluxe - Това червило е много различно...Има ефект на гланц, но не е течно, тип стило е. Усеща се на устните като гланц, но без да лепне.Струва ми се, че придава и обем на устните... Като минус мога да отчета не достатъчната трайност...Моят цвят е номер 36.



Червило на Essence - Ново за мен, от матираща серия - номер 23. Като мус е, лесно се нанася, но не е особено трайно.




И един нов аромат на Avon - Silky soft musk - Прекрасен аромат от малина, момина сълза и мускус :) . Промоционалната му цена беше 9,50лв. 

 





Това бяха покупките ми за месец март!
Обща стойност: 65лв.

3 коментара:

  1. Супер покупки! Аз също мислих да си взема няколко сапунчета и крем за ръце на Билка, но поне за сега, заради "диетата" май ще трябва да го отложа във времето... Въпреки, че не съм почитателка на ароматите на Avon този ми звучи много интересно, най-вече, защото много харесвам ароматите на момина сълза и мускус :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е кой-знае колко траен, все пак е тоалетна вода, но на мен ми харесва. Цената е ниска...мога да си се пръскам на воля :)
      Като каза козметична диета, поставила ли си си някакъв срок или докато изхабиш определени продукти? Аз подготвям такъв пост, в който ще покажа кои продукти съм си поставила за цел да изразходя, за да сложа "край" на козметичната диета...

      Изтриване
  2. В края на март месец, когато в някакъв момент на прозрение осъзнах, че имам предостатъчно козметика, рещих, че този месец няма да си купувам нищо, колкото и изкушаващо да е, предвод всичиките нови пролетни попълнения на марките.... Също така, продължавам да мъча маската на Freeman с идеята най-сетне да я доизползвам и вече да си купя нещо наистина хубаво, защото тази мен не успя да ме впечатли. Колкото и трудно да ми е този месец, успокоявам се, че след това ще има сериозен шопинг :)

    ОтговорИзтриване