петък, 22 април 2016 г.

Любими продукти под 5лв

Здравейте! 
Покрай работата и пролетното почистване нямам много време за блога, но реших днес да пиша за любимите ми продукти, който са на стойност под 5лв...Отдавна си мисля за поредица от такива публикации. Това са продукти, които съм купувала много пъти и продължавам да купувам, заради качеството и ниската цена.Ето ги и тях:


Половината от продуктите, които ви показвам са всеобщи любимци. 
Ще започна с продуктите за тяло:
Сапуни на Dove - Много ги харесвам, защото добре измиват и не изсушават кожата. Ароматът се задържа известно време след баня. Харесвам всички аромати като този с шея ми е любим.
Цена: около 2лв
Душ-гел на Balea - Харесват ми опаковките, ароматите, голямото разнообразие, ниската цена.Ароматът не се запазва след баня, но пък заради уханието докато си банята, си заслужават. Този е много свеж - с нектарина и хибискус. 
Цена: около 2лв





Продължавам с продукти за лице:
Тампони за грим от Lidl - Softino - Харесвам ги, защото са  с най-добро съотношение качество-цена. Съдържат 120бр.
Цена: 1,49лв
Розова вода на Avon - Нов продукт в каталога на фирмата. Честно казано в началото бях скептично настроена към нея, но се оказа доста качествен продукт. Ароматът не е силен и натрапчив, а доста лек. Не изсушава кожата.
Цена: около 3лв
Тоалетно мляко на Дева - Много добър продукт, който лесно почиства грима, не дразни очите, има лек приятен и освежаващ аромат на алое вера. Количеството е 200мл, което определено стига за доста време при ежедневно ползване.
Цена: около 2лв





Продукти за маникюр:
Лакочистител на Lilly - Определено всеобщ любимец. Няма какво повече да се желае от него - почиства идеално лака, като подхранва кожичките и ноктите, заради рициновото масло в състава си.
Цена: 1,50лв
Заздравител за нокти 8 в 1 на Eveline - Преди време имах постоянно цепещи се нокти. Ползвах различни продукти, включително и прехваления заздравител на Mavala(от който нямаше особен ефект). Не се отказах да търся качествен продукт, който да подобри състоянието на ноктите ми и го намерих - 8 в 1 - изобщо не очаквах за 9 дни ноктите ми да бъдат преобразени, но това се случи. Сега го ползвам като база. Не ми се е налагало да правя отново курса.Не е хубаво да се ползва ежедневно заради наличието на формалдехид в състава.
Цена: около: 4,50лв

Малко декоративна козметика:
Червила на GR от серията Velvet matte - Всички ги харесваме, заради добрата консистенция и издръжливостта. Възможно е леко да изсушат устните, но като цяло за мен са качествени. Няма да е лошо да има по-голям избор от цветове. Моите са номер 03 и 26.








Това бяха моите любимци под 5лв. Ще има и други такива публикации, просто в момента не всички продукти, които харесвам са ми налични. 
До скоро!

4 коментара:

  1. Много добър избор на продукти! Като изключим розовата вода на Avon, която не съм пробвала, за всички останали продукти съм напълно съгласна с теб, защото качеството им надминава скромната им цена! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Имаме общи любимци - лакочистителя, душ-гела и червилата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Което си е качествено, си е качествено и се харесва :) Дано повече такива продукти да се намират! С общи усилия, мисля, че можем да намерим най-добрите! :)

      Изтриване