вторник, 24 ноември 2015 г.

Eveline - Volumix Fiberlast Length&Curl Up

Отдавна се каня да направя ревю на една спирала, която смятам, че заслужава особено внимание - Volumix Fiberlast. Преди да си я купя, търсех ревюта за нея, но за съжаление не попаднах на нито едно бг такова, затова(а и не само), ще ви я представя аз...

Спиралата на Eveline - Volumix Fiberlast има две разновидности - златна и сребърна. Ползвала съм и нея, но сега ще ви представя тази.
Опаковката е метална, добре се затваря. Консистенцията не е нито течна, нито много гъста. Количеството е 9мл, а четката - силиконова. По принцип не харесвам много този тип четки - другите са ми по-удобни, но нямам никакви забележки относно качеството на спиралата. Бих я сравнила с моята любима спирала на Lóreal - 4D, само че цената й е доста по-ниска...
Може да се нанесе само веднъж - за по-естествен вид, или да се нанесат още 1-2 пласта - за по-кукленско излъчване :)
Аз лично слагам по 2-3 пъти.


Ето и описанието й(от опаковката): 
"Спирала Volumix Fiberlast Length&Curl Up/сребърна/
С блестяща формула FIBERLAST за 16 часа блясък. С минерални пигменти и про-витамин В5. Спиралата придава на миглите секси извивка и дължина през целия ден без да зацапва или да се рони."

 Ако искате ефект "изкуствени" мигли, мисля, че тази спирала ще ви свърши работа. Издължава и извива, достатъчно черна е, не се рони, не се размазва. Почиства се лесно.Всичко обещано от производителя, е изпълнено!
За тези, които искат и обем - по-скоро златната е по-подходяща. Другия път ще си взема от нея и ще ви я представя!

До скоро!
Бъдете красиви! :)

2 коментара:

  1. Звучи много добре, явно ще се пробва :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм очарована от резултата! Преди ми се налагаше да ползвам няколко спирали, заради четките, и повече време ми отнемаше...Сега постигам този ефект само с тази спирала, с 3 пласта. Впечатлена съм направо! :) Мисля, че няма да съжаляваш, ако я пробваш. Аз съм решила да опитам всички на Евелин - имам и твоето положително мнение за черната им спирала за обем, така че подред на номерата :)

      Изтриване