четвъртък, 12 ноември 2015 г.

Празни опаковки N:11

Здравейте!
Реших да се отърва от "боклуците", които съм събрала,т.е.празните опаковки...Вчерашния ми пост се оказа доста дълъг, затова прецених, че вече е време да ви покажа изразходените ми продукти, докато не са станали прекалено много
Ето ги:


Ще започна с продуктите за почистване на лице:
Мицеларна вода на Гарниер - Писала съм и преди за нея, харесвам я много, това ми е поредна опаковка. Количеството е 400мл, цената около 7-8-9лв, в зависимост от магазина. Ще продължавам да я купувам.
Цветен лосион за почистване на грим на Kloran - Тази малка симпатична разфасовка е идеална за път. Цветът е син и мирише на маточина.Добре почиства грима. Цената е 1,3мл.
Почистваща пяна за лице - Много любим мой продукт. Това е не знам вече коя опаковка, която купувам. Ще продължава да е предпочитан избор от мен за почистване на лице!
Лосион за почистване на дълготраен грим на Avon - Също купуван за пореден път. Двуфазен е и преди употреба трябва да се разклати шишенцето за да се смесят двете субстанции. Лесно и бързо почиства грима.
Оказва се, че съм събрала любимите си продукти за почистване на грим, които съм купувала редовно.
Продължавам с продукти за коса:

Шампоан Batiste - Fresh - След като толкова много нашумя, нямаше как да не го пробвам, макар, че не обичам сухите шампоани, но понякога използването им се налага...Та, конкретно за този - доволна съм много, мирише много свежо, цената е прилична...Бих опитала и от другите видове.
Шампоан Alberto Balsam с нар за боядисана коса - Бях доволна от шампоана с кокос на марката, но от този не съм очарована. Добре мирише, но много втвърдява косата. Използването на балсам или маска след това е задължително. Цената е 4,20лв за 400мл продукт.
Други два продукта за  коса:
И двата продукта са на Avon.
Маска за коса Advance Techniques - Приятен аромат, ниска цена. Като действие - нищо особено, спомага за разресване на косата. Моята коса няма особени проблеми и използването на маска е единствено за по-лесно разресване. Честно казано, ползвала съм и по-добри маски...
Суфле за коса с акай бери - Много харесвам аромата и затова поръчах този продукт. Оказа се доста разочароващ, защото нямаше никакво действие върху косата ми, но пък заради аромата, го изразходих. Едва ли бих го купила отново...

Един душ-гел:


 Представил на Фа е душ-гелът, който бях избрала и влиза в поста ми с празни опаковки. Много свежо мирише. Мисля, че е идеален избор за топлите месеци. Бих го купила отново някой ден.

Дезодорант Garnier:
За съжаление този дезодорант не оправда очакванията ми за защита при изпотяване. Изключително бях доволна от рол-она, но вече не го намирам, за съжаление. Реших да пробвам с дезодоранта, но ефектът изобщо не е същия. Купих си даже и стика, но там е още по-зле положението...В търсене на идеалния съм.....
Таблетки за по-хубава кожа на Himalaya, Purim:

Продължавам да ги пия...Не знам доколко са ефикасни, защото от време на време ми излиза по някоя пъпка, но за мое успокоение, продължавам да ги използвам. Може и скоро да ги сменя с други. Например Мерц...
Останаха 2 продукта:

Изхвърлям един лак на Римел от серията 60 seconds - Сгъсти се и не става за употреба. Иначе за него мога да кажа, че наистина бързо изсъхва, плътен е, не става на черти. Но като издръжливост не съм очарована...Четките им също не ми допадат.
Лакочистител на Lilly - Прекрасен и любим! Не само на мен... :) Ще продължавам да го купувам!
Това бяха моите претенденти за коша!Отивам да ги изхвърля вече(след като им махна капачките) ........
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар