вторник, 22 септември 2015 г.

Празни опаковки N:10

Здравейте!

Докато нямах опаковки от изразходени продукти, изведнъж доста се насъбраха. Някои от тях сте виждали и преди...




Ще започна с продукти за тяло:


Душ-гел на Avon - Morrocan Delights - Доста време се застоя, количеството е 500мл, а ароматът е малко тежък(за мен) и лятото не беше предпочитан избор...Едва ли бих го купила отново, именно заради аромата...
 Душ-гел на Yves Rocher с макадамия - Много ми харесва ароматът му(на вафлени кофички за сладолед), ще продължавам да го купувам.
Ексфолиант за стъпала на  Avon с макадамия - Ароматът не е толкова хубав като този на душ-гела на Yves Rocher, но не е неприятен. Хареса ми. Частиците са ситни, като сол. Вършеше си работата, бих го купила отново.



Ексфолиант за тяло от серията Planer Spa на Avon с акай бери - Прекрасен аромат, много ми хареса! Продуктът е със ситни частички и според мен е подходящ за всекидневна употреба. Бих го купила отново! 

Лосион за тяло с акай на Balea - Много приятен аромат, хидратира добре, идеален е за лятото. За по-студените месеци използвам подхранващи продукти.

За коса:
Шампоан на Билка против пърхот - Тотален мой любимец! Харесвам го най-вече заради приятния и силен аромат. Нямам пърхот, но преди когато съм имала такъв проблем, много бързо се е повлиявал от този продукт. Цената му е ниска за това качество! Ще продължавам да го купувам. Както виждате съм изхабила 2 броя :) за близо 2 месеца...

Серум за сухи краища на Avon - Хареса ми, но честно казано повече харесвам терапията им за коса с арган. Ползвам ги на влажна коса, за да улесня разресването или на суха за да й придам повече блясък. Не трябва да се прекалява обаче с количеството, защото има вероятност да омазни по-бързо косата :(

Шампоан на Velnea с мед - Обикновен шампоан, който нито впечатлява кой-знае колко с аромата, нито с действието си, нито с консистенцията....Не съм впечатлена и не бих го купила отново. Между другото, това не е първият продукт на марката, който използвам и мнението ми за нея не е много добро, даже бих казала, че продуктите им са с ниско качеството(за разлика от Balea, която е от същия ценови клас, но с по-високо качество, според мен).

Маска за коса от серията Planet Spa на Avon с акай бери - Има лилав цвят, малко по-светъл от този на ексфолианта за тяло от същата серия. Мирише прекрасно, действа ми добре на косата. Бих купила продуктът отново! 

За лице:
Ексфолииращ гел за лице на Eucerin - Има свеж аромат. Сваля грим и замърсявания. Почиствала съм и очен грим, не съм имала никакво дразнене. Частичките са малко и не се усещат кой-знае колко. Не съм впечатлена дотам че да го купя отново! По-подробно за него, тук:
http://iceberg4e.blogspot.bg/2015/04/euserin-dermo-purifyer.html

Матиращ крем за лице на Eveline - Много добре матира кожата, бързо попива. Не мога да кажа, че има положителен ефект върху появата на пъпки, защото не съм забелязала подобно нещо, но за матиране е ок. Цената също е ниска. Единствено съставът не е много добър - има "букет" от парабени, но ....Това е положението!




Дневен хидратиращ крем с Ройбос - Използвах го като нощен крем, защото не е матиращ и не е най-добрият избор за дневен крем за моята кожа. Иначе не е лош - приятно мирише...С една дума - изхабих го, но не бих го купила отново!

Таблетки на Himalaya - Пурим - Пия ги редовно и мисля, че има ефект - вече не ми излизат толкова кожни "недоразумения"... Ползвам и 2 техни крема против акне. Доволна съм и ще продължа да купувам продуктите им. Качествени са!


Мицеларна вода за мазна кожа на Garnier - Харесва ми, добре почиства. 

За нея по-подробно тук:
http://iceberg4e.blogspot.bg/2015/09/garnier.html 
Малко изразходени продукти от декоративен тип:

Спирала Lóreal Architect 4D - Доста време я ползвах, самостоятелно, след това само четката, но мисля, че е крайно време да се разделя с нея. Това е любимата ми спирала, но не я купувам постоянно, защото искам да пробвам различни продукти. Цената й също не е от най-ниските...Но има защо!
Спирала на Avon - Infinitize- Харесва ми, за втори път я купувам. Имах проблем с гумичката, точно поради тази причина изхвърлих първата, ползвайки я само няколко пъти. Втората ми направи същия номер, но се справих с проблема. Тази вече я използвах докрай! Удължава миглите, без да ги слепва, издържа цял ден без да се размазва, не се рони. Бих я купила отново някой ден!
Червило на Flormar от серията Pretty, номер 304- Ще си купя ново такова, много ми харесва и като цвят, и като консистенция, трайност и цена! Всичко е 10/10. Много съм доволна! Цветът е приятен коралов :)



Топ лак на Flormar - Quick dry extra shine - Придава на лака прекрасен блясък(не съм намерила по-добър засега от него, ще пробвам скоро този на Essence), бързо съхне и цената е ниска. Доволна съм!



И остана един лакочистител на Lilly - Поредна опаковка, ще продължавам да го купувам! 


Ще се радвам, ако ми споделите дали сте ползвали някой от гореспоменатите продукти и какво мислите за тях...Или да ми препоръчате по-добри! Благодаря!

 

2 коментара:

  1. Колко са много :) Въпреки, че много харесвам странните аромати, не мисля, че бих успяла да изхабя душ гела на Avon с точно този аромат през лятото :) Да знаеш, че просто си мечтая да видя някое мое червило толкова използвано, но май това си е мисия невъзможна, да знаеш че ти се възхищавам :)
    Все ги заглеждам тези "Пурим", откакто спомена за тях, но т.к. не обичам да пия подобни неща, все не мога да се реша да си ги купя....Искам да те питам, какъв им е съставът?

    ОтговорИзтриване
  2. И аз рядко изхабявам червило докрай, но явно това много ми е харесало :) Имах и още 2, които изхабих докрай, но вече не мога да ги намеря. А това скоро ще си го набавя отново!
    Таблетките Пурим са с цвета на маската им с нийм, която и двете много харесваме, даже май и еднакво миришат :) Скоро ще пусна пост с техните продукти, които използвам. Ето тук виж за действието и състава(не излиза добре като го копирам и постна тук):
    http://epharmacy.facepatient.com/product.php?ProductID=2219
    Очаквам с нетърпение твой нов пост! :)

    ОтговорИзтриване