неделя, 13 септември 2015 г.

Козметичен калкулатор - м. август 2015

Здравейте! 

И този пост е малко позакъснял, вече сме средата на септември, а аз едва сега намерих време да подготвя публикацията си с покупките от месец август, но ще ме извините за закъснението...
Някои от продуктите съм ползвала преди и вече знаете мнението ми за тях, но щом са с редовно присъствие, значи много ги харесвам...Ето ги и тях:




Ще започна с продуктите на Хималая. Скоро ще им направя и отделно ревю с по-подробна информация...
Крем Кларина - Противовъзпалителен крем, с гъста консистенция и не много приятен аромат, но пък ефикасен срещу пъпки. Изхабих половин опаковка и съм доволна.
Крем против акне на Хималая - Доста подобен с Кларина, със същото действие, съставът е малко по-различен, иначе като консистенция е една идея по-течен(течен не е най-подходящата дума, тъй като и двата крема са гъсти, като мус...). Редувам го с Кларина - единия слагам вечер, а другия - през деня. След тях(който и да съм използвала, нанасям хидратиращ - през деня, а вечер - подхранващ крем, защото има едно опъване, което не ми е много комфортно).
Таблетки Пурим - За по-чиста кожа, против акне - Пия ги редовно, 2х2. Не знам дали е от тях или от всички продукти комплексно, но откакто ги ползвам, не са ми излизали пъпки :)
Пилинг маска с нийм - Ползвам я единствено за носа, вместо ленти (за отстраняване на комедони) - Мисля, че по-добре се справя от тях. За цялото лице не я препоръчвам, тъй като след като засъхне, отлепянето става трудно и доста болезнено :(
Почистваща маска за лице с нийм - Прекрасна! Първият път, когато я използвах имах леко парене по кожата и това ме притесни, понеже моята кожа е склонна към алергични реакции, но слава Богу нямаше никакви негативни последствия. Кожата става много чиста и гладка след употребата й. Чудна е!
Така, сега малко продукти на Амрита!
Преди време съм ви показвала за коректора против акне, от който съм много доволна. Имам пак от него(вече е с нова опаковка, в стъклено шишенце), но не ми се е налагало скоро да го ползвам. Почистващ лосион с розмарин - доста изсушава кожата и не го ползвам редовно. Сигурно доста време ще съжителстваме с него....

Два интимни гела - Единият е на Венус, другият - на Нивеа - нещо не съм очарована....Ще пиша пак за тях....
Душ-гел на Yves Rocher с макадамия - Прекрасен, показвала съм го и преди! Мирише ми на вафлени кофички за сладолед :) Ароматът не е траен, но ще му простя(при повечето душ-гелове ароматът не е траен). Както виждате, вече е празен и скоро ще бъде включен в поста с празните опаковки.
Rexona cotton dry - Доволна съм , предпазва от изпотяване, ароматът ми харесва.
Garnier mineral InvisiCalm - Бях много доволна от рол-он-а, но стикът не е същия...Или жегите са били големи, или наистина не е толкова ефикасен като рол-она(който вече не намирам никъде).
Крем на Биотен с дюля, за нормална и комбинирана кожа - Това е третата ми опаковка...Първата ме впечатли много, но сега някакси или не ми действа по същия начин, или ароматът ми е омръзнал , не знам, едва ли ще го купя пак. Иначе не е лош - даже си е много хубав - за цената, състава и действието...прекрасен!
Масло с кокос на Икаров - Ползвам го вечер(не редовно, но поне веднъж седмично),вместо нощен крем. Доволна съм! Но няма аромат :((
Спирала на Essence - Купих я заедно със списание, но не съм впечатлена изобщо - Да, удължава, но миглите изглеждат редки...Не придава никакъв обем и самостоятелното й използване за мен е немислимо :(
Отново шампоан на Билка против пърхот - Нямам такъв проблем,а когато съм имала - доста бързо ми реши проблема...Харесва ми как мирише и ще продължавам да го купувам.

И последно - сенки Absolute Matt на Catrice - Доволна съм, редовно ползвам три цвята(2,3,4.Другите 3 цвята не ползвам - 1,4,5.)
Това бяха покупките ми за месец август. Надявам се да ви е било интересно и полезно поне малко....
Обща стойност на продуктите - 64лв(Не знам защо всеки месец около 60-те лева се въртят покупките ми)...Да видим през септември как ще е! :)
До скоро!

P.S. Спазих обещанието си, Theblackorchid9713! :)




2 коментара:

  1. Чудесна публикация (чакана с много нетърпение:) )! Много се радвам, че продуктите на Хималая ти се отразяват толкова добре, дори мъничко (благородно разбира се) ти завиждам, защото след опита ми с Кларина не смея да си правя повече експерименти. На мен също ми поомръзна аромата на крема на Биотен с дюля и поне за сега смятам малко да си почина от него. За маслата съм чувала, че това от кокос (може и да греша не съм много сигурна), може да запушва порите, как ти се отразява?

    ОтговорИзтриване
  2. Маслото с кокос не го ползвам редовно. Чела съм, че не се препоръчва за мазна кожа(защото запушва порите-мисля, че в сайта на zoya.bg го четох) и такава, склонна към акне, но в други публикации съм чела, че помага при акне. Затова го купих...Засега не виждам да ми се отразява зле. Лятото беше се втечнило, стана като вода, но сега е ок. Доста е мазно и го ползвам след крема на Хималая(вечер), но пак казвам, не всяка вечер. Нямам нощен крем - ползвам в момента Isoliss на Uriage, дневен, хидратиращ(не ми матира и не го ползвам през деня) или маслото с кокос. Не искам да хвърлям козметика...Научих се да използвам продуктите докрай(освен, ако не ми причиняват някакъв явен проблем).
    Благодаря ти за коментара! :) Очаквам нови твои публикации с нетърпение! :)

    ОтговорИзтриване