вторник, 8 септември 2015 г.

Козметичен калкулатор - юли 2015

Здравейте!

Доста закъснях с този пост, но понеже бях на море(т.е. вкъщи - Свети Влас) някои от покупките ми останаха там, а аз бях в София и нямаше как да ги снимам, затова пускам поста чак сега, когато всички продукти са при мен....

Не знам кога покупките ми за месеца ще са на стойност 20лв....Опитвам се да се ограничавам и мисля, че имам някакъв прогрес в тази насока, но може и още...
Та за покупките....
Видях в Lilly комплект на Bourjois - спирала и дезодорант, който ми се стори доста изгоден - 9,90лв, а и не бях ползвала козметика на фирмата, та реших да пробвам...



Писах за него тук:
http://iceberg4e.blogspot.bg/2015/08/bourjois-volume-glamour-max.html

Remover за кожички - Хубав продукт, доволна съм - лесно и бързо се почистват кутикулите. Ползвам го веднъж седмично.





Червило Бруклин - Много харесах цвета, идеален за лятото, коралов. Консистенцията е кремообразна. Не бях ползвала червило на фирмата, това ми хареса много и смятам да си купя и други цветове!




Малко покупки от DM:
Харесах си два лака на Rimmel - Като цветове, иначе не ги харесвам нито като издръжливост(ако нямате добър топ-лак....), нито четката....Исках много да си купя жълт лак с намерението да го ползвам лятото, но това не се случи...Може би другото!


Дезодорант на Арома - Имах един оранжев, който беше доста ефикасен против изпотяване, но този ме разочарова - не предпазва на 100%. Или поне лятото. Ще го пробвам в по-хладните дни!
Серум на Balea - Харесва ми, приятно мирише, веднага след нанасяне се усеща хидратацията. Ползвам го под нощния крем.


 Лосион за тяло от лимитираната серия - Хубав лосион, както и другите им от серията са с по-течна консистенция, идеални за лятото. Добре хидратират, ароматът обаче не се запазва кой-знае колко дълго време върху кожата, но за цената си(от 2лв)са идеални!

Мицеларна вода за комбинирана кожа - Garnier - Много е хубава, добре почиства грима.
 Имам ревю за нея тук:http://iceberg4e.blogspot.bg/2015/09/garnier.html
Тези продукти бяха от DM...
Да продължим с другите....
Интимен гел Lactacyd - След като изхабих един оранжев и един зелен, реших да пробвам и розовия, който се води за чувствителна кожа.....ГРЕШКА! ГОЛЯМА ГРЕШКА! Няма такъв дискомфорт....Не го препоръчвам на никой! Страшни сърбежи в интимната област, направо някакъв ужас! Може да съм попаднала на някакво метне, защото цената от 5лв е доста ниска, но пък от другите два, които купих от същия магазин на същата цена, нямах абсолютно никакви проблеми! Та....мнението ми за него е : НЕ!

 Пяна за лице на Nivea - Този път си взех розовата - Няма особена разлика между розовата и синята, и двете ги харесвам. Еднакво добре се справят с грима. Ще продължавам да ги купувам!
Мицеларна вода Клоран - И преди съм я препоръчвала, много я харесвам, има лек аромат, много добре почиства, опаковката е идеална за пътуване! ДА! Определено!


Ленти за премахване на черни точки на Nivea - Отдавна не бях купувала подобен тип продукт, но нещо не ме очароваха особено. Не мисля, че премахват достатъчно добре черните точки и не бих ги купила отново!


 Околоочен крем на Регал - Q10 - Нищо особено не е кремът, нямам оптимистичните надежди, че би премахнах фините линии около очите ми, но просто ми трябваше спешно крем за очи и се спрях на този.



Шампоан на Билка против пърхот - Писала съм за него, харесвам много аромата му, идеален е за всекидневна употреба, ниска цена, чуден с една дума!




Това бяха покупките ми за месец юли на обща стойност 63лв....


5 коментара:

  1. Чудесни покупки :) До сега не бях се заглеждала по червилата на Бруклин, но май е крайно време да го направя :)

    ОтговорИзтриване
  2. Някои от тях скоро ще бъдат в пост с празни опаковки :) Имам да пиша и за покупки от август, ама да видим кога ще е...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам търпение! :) Само да знаеш, колко много обичам такива постове :) Разбирам те, че понякога е трудно да се намери малко време за снимки и писане (имам куп материали, но времето все не ми достига...). Надявам се скоро да има пост с покупки, че е време вече да се подготвям за есенния козметичен сезон и ще чакам за идеи :)

      Изтриване
    2. Обещавам, че ще го пусна до края на септември! Още тази седмица даже, ако ми остане време. Някои от продуктите, които съм си купила през август ги имаш, писала си ревюта, благодарение на тях ги купих. Визирам продуктите на Хималая. Аз си записвам в едно тефтерче какво съм си купила през месеца и след това пускам поста.Скоро ще е! :)

      Изтриване
  3. Здравейте! Мога ли да намеря това червило на българския пазар? Ако не от къде мога да го поръчам? Мерси предварително! <3

    ОтговорИзтриване