неделя, 4 октомври 2015 г.

Козметичен калкулатор - м.септември 2015-та

Здравейте!

Дойде време да Ви покажа какво си купих през изминалия месец - септември. Този път продуктите не са много(имам напредък). Ето ги и тях:


Ще започна с продукти за коса:

Шампоан на Алберто Балсам с нар за боядисана коса - Преди време Ви показах друг шампоан на фирмата, с кокос, който много харесах, и реших пак да си го купя, но в момента в аптеката го нямаше. Харесвам нар и реших да пробвам този. Но доста ме разочарова.... Няколко пъти съм го използвала досега, но всеки път косата ми става много твърда след употребата му. Не ми харесва и не бих повторила покупката му!
Маска за коса на Avon - Харесвам продуктите от тази серия на Avon, но за маската още нямам впечатления, тъй като не съм я отворила още. Ще пиша за нея по-нататък...

Продукти за тяло:

Душ-гел на Fa - Не е точно "моя" аромат, но е поносим...След като в Lilly помирисах около 10, вече ми писна и реших да взема този. Не е лош, свежо мирише,лятно някакси :) Не знам дали бих го купила отново, защото бързо ми омръзва ароматът. Засега бих се въздържала!
Ексфолиант за тяло на Avon с шоколад - Мирише ми на карамел :) - Много е приятен, подходящ за ежедневна употреба, тъй като частичките са фини, като сол. Харесва ми и бих го купила отново! Това е втора опаковка, която поръчвам.

Продукти за лице:

Мицеларна вода на Garnier - Купувам я за втори път. Беше намалена в Lilly(по спомен 6,19лв). Всички сте чували за нея и може би не е останало момиче, което да не я ползвало. Доволна съм и бих я купила пак. За съотношението качество-цена е прекрасна!
Двуфазен лосион за премахване на дълготраен грим на Avon - Много добър продукт, и преди съм ви го хвалила. Почиства с лекота грима, без да се налага търкане. Количеството е 50мл, но е икономичен, ако го използвате като мен само за сваляне на очен грим(след това минавам лицето и очите с мицеларна вода).

Продукти за тяло:

Поръчах си 2 лосиона за тяло на Avon - Единият е Today, а другият (суфле се води) от серията Planet Spa с шоколадови трюфели. Поръчвам ги за втори път. Като консистенция харесвам повече суфлетата, но ще отложа използването им за по-студените месеци. Сега използвам още лосиони и кремове за тяло.

Останаха 2 продукта:

Таблетки Пурим на Himalaya - Пия ги редовно, 2х2. Мисля, че оказват благоприятно действие на кожата ми - вече не ми излизат толкова пъпки преди цикъл. Комбинирам ги, разбира се, с кремове на фирмата.
Лак за нокти на Avon - Още не съм го пробвала, но цветът ми харесва. 

Това бяха продуктите, които си купих миналия месец. Ползвали ли сте някой от тях и какво е мнението Ви?
Обща стойност на продуктите: 58лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар