четвъртък, 29 декември 2016 г.

Празни опаковки N:19

Здравейте, момичета и Честита Коледа!
Крайно време е да ви покажа кои продукти успях да изхабя през последния месец.Не са малко продуктите - някои от тях сте виждали и преди,вероятно ще виждате и в други мои постове с празни опаковки(макар че съм решила през Новата година да купувам само продукти, които не съм ползвала до момента, или предимно такива).


Започвам с продуктите за коса:
 Маска за коса на Linea Bio с макадамия - Освен по-лесно разресване, не видях нищо друго по-особено да прави.А сега косата ми се нуждае от по-специални грижи, защото бе подложена на няколко обезцветявания (и пранета) във фризьорския салон.В момента косата ми цъфти и е доста суха :( Маската е подходяща по-скоро за превантивна мярка и поддържаща грижа, отколкото за по-активна и специална грижа. За ниската си цена не съм и очаквала кой-знае какъв ефект!
Термозащитен спрей за коса Shwarzkopf- Честно казано не го ползвах редовно.Не знам и дали е имал ефект.Вече мисля да заложа на професионална козметика за коса за по-добри резултати.
Маска за коса на Билка - и тук мнението ми е същото - улеснява разресването и толкова.Нищо особено!



Продукти за тяло:
 Вече мога да се похваля с цели 2 изхабени продукта за тяло - лосион на Palmolive с кокос - хареса ми консистенцията, но ароматът на кокос не ми е достатъчен...липсваше ми нещо.
Другият продукт е на Avon - суфле за тяло с шоколадови трюфели - тежък аромат на шоколад, идеален за студените дни.Купувала съм го няколко пъти, но вероятно няма да купя отново, защото забелязах, че оставя кафяви следи по дрехите...Недопустимо!!! Иначе ароматът се запазва сравнително дълго време върху кожата.




 Дезодорант за тяло с кокос от Lidl - Приятен аромат, но отново не ми беше достатъчен, затова не си взех и втора опаковка.Лятото бяха ги пуснали,заедно с още два аромата.
Спрей за тяло на Bath&body works - Уникален аромат и много траен.За съжаление в България трудно се намират - само с поръчка.Марката е американска с много качествени продукти - лосиони за тяло, парфюмни спрейове, антибактериални гелове и свещи.Скоро мисля да си поръчам някой нов техен продукт.
Тоалетна вода W40 на Roxanne - Имитация на Lanvin - Eclat - Харесва ми много, има добра трайност, цената е ниска и бих го купила отново.
Рол-он против изпотяване на Garnier - Ароматът изобщо не ми хареса, но пък предпазваше от изпотяване и не оставяше бели следи. Бих купила друг от серията.

Интимен гел на Dove - Fresh - Доволна съм от продукта - измиваше добре и не ми е предизвикал някакво дразнене, но ароматът ми идва малко "зелен".Бих купила отново, но с друг аромат.
Едно душ-гелче на Balea - Има много свеж, ободряващ аромат.Не се запазва върху кожата обаче...За цената си от 2-3лв може да се наслаждавате на добрo измиване без изсушаване и аромат в банята.










Продукти за лице:
 Лосион за почистване на очен грим на Cien - Много ми харесва - добре почиства без да дразни очите.Има удобна помпичка и цената е смешна.Определено качествен продукт, който ще купя отново някой ден.
Седефени трици за лице на Hristina - Добре екфолиират лицето, но има риск от изсушаване на кожата, ако се ползва по-често - повече от 2 пъти седмично.Купих ги от аптека Betty на цена от 3лв.Ще купя отново!
Голяма мъка беше изразходването на крема за лице на Nuxe от Bio Beaute серията - не ми хареса ароматът и го ползвах с нежелание.Иначе бързо попиваше и матираше кожата.Не бих го купила отново!
Мултиактивен серум за лице на Bodi-D - Купувам го за пореден път.Предназначен е за хора над 30 години.Харесва ми това, че може да се използва и като околоочен крем, като дневен и нощен крем, т.е.3 крема в един...Идеален и поради тази причина за продукт за пътуване.
Бих го купила отново!




Продукти за маникюр:
Топ-лакът на Essence е един от любимите ми продукти. В момента ползвам други, които също са толкова добри, но определено ще продължавам да го купувам и занапред, въпреки че се сгъстява бързо.
Крем за ръце на Билка с бяло грозде - Много хубаво кремче с уникален сладък аромат.Харесва ми хидратиращото му действие, но за студените месеци мисля, че не е най-добрия избор.
Лакочистителят на Lilly, който всички харесваме - Мисля, че няма нужда да казвам колко много го харесвам.Имам още няколко опаковки.




Това бяха моите последни изхабени продукти за 2016-та Година:




Пожелавам ви приятно посрещане на Новата 2017-та Година! Нека бъде по-добра за всички! :)

Jenia
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар