петък, 2 декември 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.октомври'16

Здравейте, момичета!
Влизам набързо да ви покажа на кои продукти се спрях през месец октомври, че времето си минава бързо и докато се усетя дойде декември...
Продуктите не са много, защото вече все по-рядко влизам в дрогерии.Много съм доволна от себе си, че успях да се "укротя".


Взех си две маски за коса на Linea Bio - с макадамия и микрокристали. Не знам доколко вършат работа, но просто ми трябваха спешно и се спрях на тези.
Малко почистващи продукти на Cien - марката на Lidl.За три от тях писах тук:http://iceberg4e.blogspot.bg/2016/11/cien.html
Накратко - доволна съм от тях и бих повторила покупката.
Хидратиращ крем за лице -Все още го тествам и нямам категорично мнение.Ще пиша по-нататък за него.
Маска за лице Terravital за мазна кожа с хума, мента и камфор - Много добре ми действа - почиства и освежава лицето ми.Също така забелязвам, че ако имам някъде пъпка, по-бързо изчезва след използване на маската.Количеството е малко, но стига за 3-4 пъти.Намира се в аптеките.Определено бих я купила отново!

Използването на крем за ръце е абсолютно задължително за мен по това време на годината.Още повече, че не обичам да нося ръкавици и кожата ми доста се изсушава от ниските температури навън.Спрях се на Bioten - консистенцията е подхранваща, а ароматът е уникален - на мед.
Лосион за тяло на Balea - Нямам навика да се мажа редовно с продукти за тяло, но пък имам доста такива  :) Хареса ми ароматът на малини и го взех.За съжаление, трайността не е от най-изразените му качества.






Малко декоративна козметика:
Серум за мигли на Eveline - Може да се ползва като база и вечер след почистване на грим, за "нощна терапия".Цветът му е бял и не може да се използва самостоятелно.Засега не съм видяла кой-знае какъв ефект от него.Дано докато влезе в "празни опаковки" да си променя мнението.
Молив за устни на Golden Rose -N:505.Не съм очарована от молива - доста ми е твърд и не се разнася лесно.Не бих купила друг такъв продукт на фирмата.
Молив за очи на Llums - Бих казала, че е добър продукт.Продава се запечатан - гаранция, че никой не го ползвал за тестер :) Цената му беше около 3-4лв.Доволна съм!









И разбира се лакове :)
Минах на "зимна честота" - Нямах черен лак и се спрях на Flormar от серията Full Color - единствено четката не е от най-добрите, но иначе качеството е ок.Топ-лак на Llums - Замених гел топ-лака на Essence, който всички много харесваме с този на Llums - бързо съхне, придава красив блясък и не се сгъстява толкова бързо, колкото този на Essence.
Лак на Perfect от серията Gel look - не знам точно как да го определя - нюд, бежов, телесен, но според мен е идеален за всякакво облекло, защото не е претенциозен.

Един кафяв лак с сив подтон на GR - Rich color - 114 номер - Уникален, прекрасен! Страшно много ми харесва.Комбинация между този и бежовия на Perfect също стои много добре.Според мен е добър вариант за маникюр през есента.

Това бяха моите покупки през месец октомври.
Общата им стойност е: 42лв.
До скоро! 

Jenia


Няма коментари:

Публикуване на коментар