неделя, 30 април 2017 г.

Празни опаковки N:20

Здравейте, момичета!
Отдавна не съм се включвала с нов пост, но вече е крайно време, тъй като събрах не една, а две торбички с празни опаковки. Обещах си през Новата Година да купувам продукти, от които наистина имам нужда и да не се затрупвам с много козметика, мисля че до момента добре се справям.Някои от продуктите, които съм изхабила, сте виждали и преди в мои постове, има и някои нови продукти.Ето ги и тях:



Ще започна с продуктите за коса:
За шампоанчетата на Schwarzkopf и на Balea мога да кажа, че добре измиват косата, но нищо повече. Харесаха ми ароматите им, на достъпна цена са и са подходящи за коси без по-специфични грижи.
Шампоанът на Билка купувам за пореден път.Харесва ми ароматът му и това, че наистина си върши работата-премахва сух пърхот(макар че този път го взех заради аромата просто, а не защото съм имала проблем).Единственият минус, който мога да отбележа е лекото изсушаване на косата. Препоръчвам го, но само ако се използва, когато имате подобен проблем, а не като ежедневен шампоан.






Още три продукта за коса, от които съм доволна и бих купила отново-сух шампоан на Batiste, който много момичета харесват; лак за коса и спрей-балсам на Schwarzkopf без отмиване.По принцип не съм от най-големите фенове на сухите шампоани, но е хубаво да имам вкъщи една опаковка, за всеки случай.
Лак за коса също рядко използвам, този ми е може би от поне 2г.Харесвам продуктите от серията и бих купила отново.
Спрей-балсамът, точно този вид ми е най-любим-използвам го след измиване на косата, за по-лесно разресване и омекотяване. Според мен предотвратява накъсването на косата и цъфтежите. Препоръчвам го определено!





Продукти за лице:
Изхабила съм три продукта на Cien,марката на Lidl, от които останах доволна.Единият продукт е измиващ гел за лице-има лек аромат, ниска цена и отлично качество.С него почиствам основно лицето си, а след това минавам с тоалетно мляко или мицеларна вода.Другият продукт е ексфолииращ гел за лице, на същата марка-не намирам съществена разлика между двата продукта.В този има малки частички, които трябва да ексфолиират кожата, но бих казала, че не вършат подобно нещо, но пък почиства лицето от грим и замърсявания.И двата продукта са много хубави и не дразнят очите.Със сигурност ще купя отново!
Тоалетно мляко на Cien - не е лошо, почиства сравнително добре остатъците от грим, но са необходими повече минавания.Затова не бих го купила отново.
Подхранващ нощен крем на марката купих, защото имах нужда от нощна грижа и тъй като бях доволна от измиващите им продукти, реших да опитам и кремовете им. Не ми хареса много аромата му, но добре подхранваше кожата. Не ме впечатли обаче кой-знае колко, че да го купя отново.
Мицеларна вода на Nivea - добре почистваше кожата от грим, но ме дразни елементарната опаковка на продукта, а аз съм човек , който обича семплите неща...Самият материал на шишето не ми допадна. Иначе нямам други забележки. Не се пени, не лепне, няма аромат и добре почиства. Възможно е някой ден да я купя отново, защото въпреки елементарната опаковка, си върши работата, което е по-важно.
Един любимец на много момичета-мицаларната вода на Garnier за чувствителна кожа - може би няма нужда да пиша колко е добра, защото всички вече я познаваме, но ще кажа само , че няма да е последната ми опаковка.


 Маска за лице Теравитал за мазна кожа - поредна опаковка. Стига ми за около 5 пъти - избистря тена и освежава кожата.Бих я купила отново!
Околоочен крем на Balea - този е с рол-он. Предпочитам другия, който е без рол-он и като че ли бях по-доволна от него. 
Коректор против пъпки на Амрита-препоръчвам го горещо-определено качествен продукт, който бързо се справя с пъпките.Единственият проблем е , че не се намира във всяка аптека.








 Продукти за тяло:
Изхабих един огромен душ-гел на Cottage с макадамия-лятото не го ползвах, защото имах нужда от нещо по-свежо.Не съм много очарована от аромата, повече ми харесва този на Yves Rocher.Сигурно няма да повторя покупката на точно този аромат, но бих опитала другите.
Лосион за тяло на Balea с малини - идеални лосиончета за по-топлите дни. Опаковките им са много хубави, ароматите също, но ми се щеше да са по-трайни :(
Лосион за тяло на I love...-не бях ползвала продукти на марката, а са доста хвалени.Взех си лосиона с малини и къпини, заедно с масло за тяло в комплект от DM, но ароматът ми идва малко изкуствен.Иначе като консистенция са добре, трайността не е особено впечатляваща.Като цяло бих казала, че не ми допадат и вероятно няма да купя отново.
Захарен ексфолиант на Refan - Passion fruit - При едно посещение до Мола видях магазинче на марката и понеже съм чела доста положителни коментари, реших да го пробвам.Наистина върши работа, добре ексфолиира кожата и ароматът му се запазва след баня. Бих купила отново този и някой друг вид на марката.


И разбира се любимите ми сапунчета на Dove. Надявам се да пуснат и нови аромати. Гледах реклама, че фирмата е пуснала детска серия, която мисля да опитам.

Продукти за ръце:
Кремчето на Bilka имам от доста време, може и 2г да са минали, откакто го купих. Харесах околоочния им крем и реших да пробвам и крема за ръце. Не мирише натрапчиво на рози, бързо попива и за ежедневна грижа е ок.
Другият крем, който изхабих е на Bioten с мед и макадамия - прекрасен аромат, по-плътна текстура, в сравнение с този на Билка.Препоръчвам го за по-студените дни или за нощен крем.Бих го купила отново!










Малко декоративна козметика: 
Фон-дьо-тена на Catrice не ме впечатли толкова, че да го купя отново.Не мога да разчитам на него за целия ден, т.е. иска корекция, а аз мразя да се занимавам по няколко пъти с грима си.През деня, докато съм на работа, нямам време да проверявам как е положението с лицето ми.Поради недостатъчната трайност, не бих го купила отново.
Основа за грим на L'oreal -  супер силикон...не ми допадна и ще потърся друга основа.
Сенки за очи на Catrice - харесаха ми, мисля че добре съм се справила. Останали са три цвята, които не използвам.Гримирам се в по-натурални цветове и последните два цвята останаха почти нови - ще дам на една приятелка да ги използва.За цената си са добри.




Три лакочистителя на Lilly-харесвам го много и ще продължавам да ги купувам.
Лаковете изхвърлям, защото някои от тях са сгъстени, други са редки и нямам време да повтарям 3-4 пъти , докато се получи някакъв цвят. 
Гел-топ-лака на Avon е много хубав и бих купила отново. Придава гел-ефект на ноктите, бързо съхне и лакът издържа поне седмица с него.Нарежда се сред любимите ми топ-лакове, наред с този на Catrice и на Essence.

Малко дълъг стана поста, за което се извинявам.
Радвам се, че вече правя по-качествен подбор на продуктите, които купувам, благодарение на много от вас!

До скоро!
Jenia




2 коментара:

  1. Ето това е пост за празни опаковки! Браво!:) След препоръката ти, аз също си купих коректора на Амрита, който е наистина уникален, но е и безкрайно икономичен :) Аз също харесвам маската за лице на Теравитал, но този аромат.....ъх..

    Подобно на теб, аз също рещих да се въздържам максимално от ненужни покупки и дори за този месец си планирах точно 3-4 неща, които са наистина наложителни и да не се подавам на никакви изкушения, но да видим какво ще стане :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Желая ти успех! Аз лично като смених работата, много по-рядко вече влизам в дрогерия. А предишната ми работа беше над Lilly(в една сграда).Справям се доста успешно, бих казала. Има обаче някой неща, от които наистина сега имам нужда, като например база за сенки.Можеш ли да препоръчаш някоя? Ползвала съм само тази на Avon.

      Изтриване