вторник, 11 октомври 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.септември'16

Здравейте, момичета! В днешния пост ще ви покажа какво си купих през изминалия месец септември.Продуктите са изключително малко,поради простата причина, че вече реших да купувам само най-необходимото и да не се затрупвам с много продукти.
Ето и какво си избрах:
Ще започна с продуктите за тяло:
Спрей за тяло на Рефан с боровинки - Оказва се, че съм го включила в поста за покупки през месец август...Купих го юли, но като правих снимките за юли, забравих да го включа.А сега го включвам в два поста...Понякога така се получава. Не знам дали ще се разберем с него, май ще съжителстваме доста време...
Макар че имам доста душ-гелове, като видях този с кокос на Velnea в Lilly, нямаше как да не го купя. Не мога да споделя мнение на този етап, понеже не съм го ползвала нито веднъж.Иначе ароматът ми харесва.







Един продукт за коса:
 Кристалите за коса на Bio Pharma купувам за втори или трети път.Повече харесвам тези, отколкото другите с арган. Придават прекрасен блясък, но не трябва да се прекалява с количеството, защото косата бързо се омазнява.












Декоративна козметика:
Свършиха ми двата ФДТ - а и реших да пробвам нещо ново(за мен). Спрях се на Catrice -All MATT, цветът е 025 sand beige.Това, което не ми хареса е леката кремообразна консистенция.Няма добър мат ефект и покривността му е лека.Според мен е идеален за ежедневието, да изравняване на тена, но не и за прикриване на по-сериозни несъвършенства.Ще го изразходя, но не съм сигурна дали бих го купила отново.Според мен Stay Matte на Rimmel се справя далеч по-добре от всяка гледна точка.Една идея по-тежък ми идва той, но пък заради останалите качества, се нарежда в моите топ ФДТ-и.






Решила съм да редуцирам и броя на лаковете и поглеждайки към несесера, в който ги държа, се оказва, че имам 95% коралови,червени и прасковени лакове.Само 4-5 по-тъмни нюанси.Нямах и лилав и затова си взех този на GR от серията Rich Colour, номер 47 - много приятно лилаво.







И малко червила:
GR продължават да ни радват с добри попълнения към колекциите си.Тези червила, crayon, са много комфортни за носене, не изсушават устните и с добра трайност.Единия цвят е номер 18 - прекрасен нюд, а другият е номер 13 - бих го определила като корал.И двете стоят много добре.Определено ще се купуват и занапред!











Отгоре - 13, отдолу - 18.
И още две червила:
 Харесвам кораловите нюанси и винаги се "залепям"за тях.Харесах си едно червило, номер 600 на Miss Sporty - My cute coral.
 Другото червило е на  GR, номер 161.


Отгоре - Miss Sporty, 600 My cute coral; Отдолу - GR 161
И двете червила стоят много добре.Като трайност - може би това на GR е една идея по-трайно.











Обща стойност на продуктите: 48лв



Това бяха моите покупки през месец септември. Очаквайте скоро пост с празни опаковки!
До скоро!

Jenia








3 коментара:

  1. Чудесни покупки! :) Направо ми четеш мислите с този ФДТ, защото напоследък се замислях дали да не си го купя или пък да се насоча към някой друг (е, не като да нямам други, но все пак :) ). Лично аз останах много доволна от матовото червило на ГР, моето е 01, докато това в черната опаковка не успя да ме впечатли достатъчно и дори преди няколко дена се разделих с него. Ще чака следващия пост с нетърпение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този ФДТ има консистенцията на BB крем, както и покритието. Не е ужасно неприятен, но просто търся по-матиращ.В момента в Lilly е намален ФДТ на Loreal - Infallible 24h matte - може би ще повторя покупката му до края на месеца(на 16лв е намален).И в DM го гледах на същата цена.Заслужава си да го пробваш, ако не си :)

      Изтриване
    2. Нямам идея защо, но просто този на L'oreal не ме влече :) Поне на този етап съм хвърлила око на някои на Bourjois и на Rimmel :)

      Изтриване