събота, 17 септември 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.август'16

Здравейте!
Намерих свободно време най-накрая да напиша и с какво се сдобих през месец август...

Наскоро откриха нов магазин на DM и просто нямаше как да не влезна.Избрах си тези продукти:
Нямах нужда от нови душ-гелове, нито от шампоани, но опаковките и ароматите ми харесват много и се ограничих до тези 3 душ-гела и 2 шампоана.В момента ползвам душ-гела Sport&Refresh - свеж аромат, идеален за след тренировка. Другите два душ-гела са с диня и манго. 
Шампоаните са с кокос и праскова и с манго.Много приятни аромати.В момента ползвам този с кокос и мисля, че за цената си е добър, идеален за ежедневна употреба и за коса без специални нужди.

Не бях ползвала маските на Balea.Спрях се на три - пилинг маска, маска за лице Мъртво море и почистваща. Снощи пробвах тази с кал от Мъртво море - трудно се нанася - някакси е тричава и не се разнася добре на лицето.Започна да ми щипе и веднага я измих, че имам неприятен опит с подобен продукт на доза.Добре че няма последствия. Другите две маски са добри, но не знам дали бих купила отново.Не ме впечатлиха кой-знае колко.
Поредна опаковка от коректора против акне на Амрита - Когато ми излезе някоя пъпка я убивам направо с този коректор.Много съм доволна!
В Lilly мернах комплект спирали за 6,49(или нещо подобно).Спиралите са от серията Forbidden volume.Доволна съм от резултата, който постигат. По-малката спирала се води за допълнителен обем.Аз съм я ползвала и самостоятелно и миглите изглеждат добре.За цената си са ок.Определено не съм си хвърлила парите на вятъра, както преди редовно ми се случваше.
Восъчни ленти за лице на Velnea - Определено ме впечатлиха! Съдържат масло от шеа и витамин Е. Опаковката е от 10 двойни ленти и 2 кърпички за почистване/след епилация.Цената беше ниска, а вършат перфектна работа.Много съм доволна и ги препоръчвам с две ръце!


Отново си взех основа за сенки на Avon, която според мен, е добра.
Едно матово червило на Avon в цвят Pure Pink.
Едно моливче на Essence за вежди - цветът идеално ми пасна.Преди това ползвах комплектът им за вежди за брюнетки, но само светлия цвят.




 Още малко продукти на Avon.Серията Gel shine ми е любима.Избрах си два лака от ляво на дясно: Nudeitude, Dazzle Pink, един декоративен -Lovely Lace(от серията Magic effects) и един топ-лак.
Малко продукти за тяло:
Обичам аромата на кокос и в Lidl видях дезодорант с аромат на кокос - Опаковката е много сладка, ароматът е приятен, но не е най-точният аромат на кокос за мен.Затова не купих втора опаковка.
Лосион за тяло на Palmolive с кокос - Лек, хидратиращ лосион, идеален за лятото. Но и при него ароматът на кокос не ми е "достатъчен".
Спрей за тяло на Refan с боровинки - Като го купувах ми харесваше, но сега много рядко го използвам.
И последният продукт, който си купих през месец август е мултиактивен серум за лице на фирмата Боди-Д от серията Пирин Дрийм.Купувам го за пореден път.Харесва ми, защото е предназначен както за лице, така и за очи. Обикновено го нанасям само вечер, защото не е матиращ и не ползвам редовно пудра над фон-дьо-тен-а. Опаковката е хубава - не позволява замърсяване и навлизане на въздух.Има аромат.Бих го купила отново.


Това бяха покупките ми през изминалия месец.
Общата им стойност е ~60лв.
Ще се радвам да споделите дали сте ползвали някой от продуктите и какво е мнението ви! 
До скоро!

4 коментара:

  1. Чудесни покупки, аз също преди няколко дена си купих този коректор и съм много доволна! :) С тази маска на Balea имах същите усещания като теб и започвамд а си мисля,ч е май така си действа, макар че и аз я измих почти веднага, за да не рискувам...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, аз имам много неприятен спомен от едно такова щипане на лицето, но със скраб за лице и тяло от Lidl...След това около 2 месеца оправях пораженията по лицето си.Като си взех маската на Хималая с нийм имах същото усещане и веднага препрочетох ревюто ти и се успокоих, че просто така си действа....От любов към козметиката понякога вместо да станем по-красиви, ставаме по-грозни :(

      Изтриване
  2. Аз използвам от време на време маската на Balea с кал от мъртво море. Действието й е такова - щипе, докато изсъхва. :) Харесвам я, но не ми е любима.
    Душ гела Sport & Refresh е сред тези, които използвам в момента. Харесва ми как мирише, но съставът му не ме устройва. :)
    Откъде може да се закупи коректора на Амрита? Ползвала съм го преди мнооого години и даже бях забравила за съществуването му. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си взимам коректора на Амрита от аптека Betty или Жийон.В Медея съм го търсила също, но нямат там такава козметика.Маската им за лице с активен въглен е много хубава също! :)

      Изтриване