вторник, 25 октомври 2016 г.

Празни опаковки N:18

Здравейте! Скоро не съм се включвала с пост за празни опаковки.Торбичката ми обаче, в която ги събирам се скъса и ме подсети, че  е време вече....
Преди 2 месеца е бил последния ми пост с изхабени продукти.Да ви ги покажа и да се разделяме :)





Започвам с продуктите за коса:
 Изхабих един шампоан и балсам от (уж)професионалната серия на Wella, цели 400мл. Ароматът ми хареса, цената също, но за действието съм малко 50/50 като става въпрос за шампоана.Придава обем, добре измива косата, но я прави страшно твърда.Задължително е след това използването на балсам или маска. Може би не бих го купила отново.Но пък бих повторила покупката на балсама, който освен, че си върши работата идеално, е само 2,80лв... :)
Едно шампоанче на Balea с нектарина и кокос - Ежедневен шампоан, който единствено измива косата.Нищо друго! Ако нямате особени проблеми с косата и търсите бюджетен шампоан с хубав аромат, може да пробвате някой от асортимента на фирмата. 
Изхабих и един уникален продукт за коса, който купувам за пореден път - Лосион с протеини от коприна и течни кристали за третирани коси на BioPharma - Наскоро изсветлих косата си с блондор и ми трябваше продукт, с който да й помогна да се възстанови - Определено се справи и ще го купя отново! Не е особено икономичен, но пък върши страхотна работа! И мирише много приятно!
Маска на LineaBio с микрокристали за коса, лишена от блясък - Не знам доколко е имала ефект върху въстановяването на косата ми, но пък поне я правеше лесна за разресване. Имам нова опаковка от нея и от тази с макадамия на фирмата.

Продължаваме с продукти за лице:
Тоалетно мляко на Дева с алое - Уникално мляко, което почиства идеално грима, не дразни очите и е на много ниска цена.Бих го купила отново!
Лосион за почистване на дълготраен грим на Avon - Двуфазен.Преди много го харесвах, защото почиства с лекота грима, но в последно време свикнах да използвам само мицеларна вода и мазното усещане след използването му вече ме дразни.Не бих го купила отново!
Мицеларна вода на Mixa за чувствителна кожа и кожа склонна към несъвършенства - Идеална, прекрасна, просто нямам думи! Почиства толкова добре, колкото и розовата вода на Garnier, но тази има аромат :) Ако търсите идеално почистване с аромат - това е идеален избор!Бих я купила отново!
Термалната вода на Uriage беше в един комплект.От доста време се подмотва из шкафовете и най-накрая свърши, защото ми писна да я гледам, пък и не мога да й намеря приложение.Пръсках лицето си сутрин.
Скраб за лице с минерали от Мъртво море на Avon - Нещо не останах очарована от продукта, понеже частиците са доста ситни и почти нищо не вършат.Не бих го купила отново!
Маските на Balea са по-скоро разочарование за мен. Не ми допаднаха и не бих ги купила отново!
Продължавам с продукти за маникюр:
За два месеца съм изхабила 3 опаковки от любимия на много момичета лакочистител на Lilly.Ще продължавате да го виждате,защото и аз го харесвам много!
Лаковете, с които се разделям не са празни, но са се сгъстили и не обичам да ги разреждам, затова направо ги изхвърлям.От топ-лака на GR не бях доволна, защото не съхнеше бързо и съм се събуждала с "ефекта на чаршафите". Другите лакове бяха ок като качество.









Малко декоративна козметика:
Двата ФДТ-на бяха прекрасни и ще ги купя със сигурност отново някой ден.В момента имам други три, които ще се опитам да изразходя първо, преди да си купя поредна опаковка. За този на Loreal мога да кажа, че идеално матира кожата, но трябва да се работи бързо с него, защото бързо засъхва.Цветът ми е идеален, всичко беше наред! Мнението ми за Super Stay на Maybelline също е положително.Не е толкова издръжлив, колкото този на Loreal, но като цяло съм много доволна.Цветът, който имам на Loreal е 22 Radiant beige, а на Maybelline - 30 Sand.
Изхвърлям 2 сянки и 2 молива - предполагам, че са им изтекли сроковете на годност, пък и с цветовете не се разбрахме много....



Една тоалетна вода:
Новата тоалетна вода на Avon - Silky soft musk- ми стана любима, въпреки че я получих без тръбичка...Т.е.налагаше се да пръскам с наклонено шише.Но както се вижда, празно е, което говори, че ми е харесала много! Ще я купя скоро пак!












И накрая остана един продукт за тяло:
Имам го от миналото лято, може би. Продуктът се води лосион-спрей за тяло от серията Senses на Avon.Много свеж аромат, идеален за лятото.Има хидратиращо действие.Консистенцията му е доста течна, направо водниста бих казала. Може би ще го купя отново някой ден.












Това бяха моите празни опаковки! Надявам се следващия път продуктите за тяло да са повече!
До скоро!

Jenia


3 коментара:

  1. Честити празни опаковки :) Особено тези с декоративна козметика :) Да си призная, останах малко изненадана от мнението ти за топа на ГР, защото (този, който е за по-бързо изсъхване на лака) ми е един от любимите и не съм имала подобни проблеми.... Точно това тоалетно мляко на Дева ми е едно от любимите, но през последните години тлкова се разглезих с тези мицеларни води, че го бях забравила, а е наистина много добро :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Засега фаворити от топ-лаковете са ми този на Essence, Avon от гел серията им и на Llums.Преди имах един на Flormar - Quick dry extra shine, който не си спомням как се представяше "сутрин", но за тези съм категорична, че "няма следи" :)

      Изтриване
  2. Не съм пробвала още нищо на Llums, но явно имат и добри неща :) Ще трябва да поправя тази грешка, когато намаля малко наличните продукти :)

    ОтговорИзтриване