петък, 16 септември 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.юли'16

Здравейте! Тази публикация трябваше отдавна да се появи, но в последно време ми се случиха доста неприятни неща и изобщо не ми беше до писане...
През месец юли си купих малко продукти.Ето ги и тях:
Както се вижда от снимката, съм избрала доста лакове.Не знам защо все към такива продукти се "залепям"...
Три лака на GR - Приятни, летни цветове.За качество на самите лакове не мога да бъда много конкретна, защото съм ги слагала 2-3 пъти.










Топ-лакът на Essece много харесвам и това ми е поредна опаковка. Много харесвам и лаковете на Avon от гел-серията им. Скоро пуснаха и топ-лак с гел ефект, за който мога да кажа само хубави неща.Вижда се колко е ползван.Бързо изсъхва, придава хубав блясък на ноктите.Не се сгъстява толкова бързо, колкото този на Essence, защото консистенцията му не е толкова гъста.Имам нова опаковка от него.
Търсих си декоративен лак - само бели точки, но не намерих.Тези два на Perfect стоят добре, но черно-белия се чисти много трудно.

 Поредна опаковка от зеления лакочистител на Lilly.Ще продължавам да го купувам!
















Две спрейчета на Avon - И двата продукти са нови в каталозите им.Нямаше как да пропусна да си взема спрей за тяло с кокос, защото обожавам аромата му, но все не намирам "идеалния" аналог.Този спрей е приятен, но не е дълготраен.Ще го изхабя, но едва ли ще повторя покупката.
Другото спрейче е за лице - страшно много ми щипе на лицето и няма как да го ползвам.Иначе ароматът е приятен, но ще му намеря друго място за пръскане :) Може би ще го ползвам като спрей за тяло.







Това бяха покупките ми през месец юли.В последно време се стремя да купувам само продукти, от които имам нужда.Не ми се получава всеки месец, но като цяло доста съм се ограничила в покупките на козметика.

Общата стойност на продуктите е: ~30лв.
До скоро! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар