петък, 19 август 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.юни'16

Здравейте!
Този пост трябваше да се появи много отдавна....Сега пуснах поста с празни опаковки, а виждам, че има 2 продукти от тези, които вече съм изхабила....Понякога така се получава....





Има едно магазинче, от което си купих повечето неща, които виждате - Безсрамно ниски цени.Имат голямо разнообразие от перилни и почистващи препарати, козметика и други продукти за дома, които са на много ниска цена.От сайта им харесах няколко продукта и отидох до магазина да си ги взема.Реших да пробвам шампоан и балсам от професионалната серия на Wella, които не знам доколко са професионални, но ми харесват, особено балсамът.Количеството е 500мл, като цена - балсамът беше около 2,80лв, а шампоанът - 5лв.
Използвах промоцията да си купя 2 шампоана на Bilka, които бяха и все още са на 1,45лв.
Маската също беше на промоция.Доволна съм от всичко!
За измиващия гел на Cien писах преди малко, че ми е харесал и бих го купила отново!
Гел-скраб на Bilka - Приятен аромат, но частиците са много ситни и за мен не вършат никаква работа.А самия гел не почиства нищо, буквално!Не ми харесва!
Нощен крем на Cien - Q10 - Мазничък крем, който ще ползвам в по-студените месеци.
Интимен гел на Dove - Свежо мирише, но следващия път бих заложила на друг аромат.За тези, които харесват продуктите им с краставица, мисля, че ще им хареса.
Сапунче на Camay с шоколад - ще използвам през по-студените месеци.
Два лака на GR от серията 60 sec - Много приятни цветове, които могат да се комбинират в един маникюр.Като качество засега нямам мнение, защото искам да ги тествам още няколко пъти.
 Това бяха малкото ми покупки през месец юни на обща стойност 32лв.
До скоро!

5 коментара:

  1. Много интересни неща! Аз от доста време се чудя от къде да си купя тези продукти за коса на Wella, но никъде не ги откривам, а до колкото съм чувала не са никак лоши :) Да те питам, къде се намира това чуо-магазинче, че и с такива цени? :) От продуктите на Bilka се отказах, защото или не са нищо особено, или както стана с крема им за лице- имам алергична реакция...., но се радвам, че има хора, на кото им харесват, защото е една от малкото бг фирми с по-голямо разнообразие от тоалетно мляко и крем за ръце :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не искам да звучи като реклама, но наистина съм доволна от продуктите, които купувам от тук: chistdom.com Може да си поръчаш и онлайн.Дано съм била полезна! :)

      Изтриване
  2. Ползвала съм измивния гел на Билка и маската им за коса. И двете много ми харесаха. Единствено маската им ми дойде малко рядка и разпилявах известно количество от нея, докато я нанасям. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз използвам измиващ продукт за основно почистващо средство - първо измивам лицето с него и остатъците минавам с мицеларна вода.Но с този гел-скраб на Билка нищо не се почиства...На Cien е добър продукт, даже скоро може да повторя покупката.Пяните на Nivea са ми любими също.А за маската на Bilka - да, малко е рядка, но за цената си е добре, върши някаква работа. :)

      Изтриване
    2. С почистването на лицето аз процедирам по обратния начин. Почиствам основно с мицеларна вода и след това с измивен продукт. Като измивния продукт разтривам с гъбичка Конджак. Може би затова съм харесала Билка. Не съм пробвала да сваля грима си с него. :)

      Изтриване