сряда, 29 юли 2015 г.

Празни опаковки N:9

Здравейте!

Посъбрах малко празни опаковки и мисля в днешната публикация да ви споделя мнението си за тях...
Щом торбичката се напълни, значи е време вече... :)

Започвам с продуктите за коса:

Шампоан Alberto Balsam - Купих го без особени очаквания, просто харесвам аромата на кокос. Много ми хареса като действие - косата става жизнена и с обем. Мирише много хубаво! Количеството е 400мл за цена около 4лв. За ежедневно ползване е страхотен и за коса без особени проблеми.
Шампоан на Билка против сух пърхот - Въпреки, че нямам такъв проблем, ароматът на шампоана много ми харесва, както и това, че придава обем и жизненост на косата. Много е приятен, цената е ниска, ще продължавам да го купувам!
Пяна за коса Shwarzkopf - Тафт - червена, с 4-та степен на фиксация - върши добра работа, но ароматът на синята повече ми харесва. Ако търсите супер фиксация - заложете на черната(но косата става на клечки).

Продукти за лице:


Тоник за лице с Ройбос - Използвах го сутрин, но тъй като ми остава по някоя следа от спирала, а тоникът на става за почистване на очен грим, смятам, че е ненужна покупка за момичетата, които използват грим. При положение, че има мицеларна вода, тоникът за мен е абсолютно ненужен продукт. Мирише на билки, не съм видяла кой-знае какво впечатляващо действие - нито ми е навредил по някакъв начин, нито пък кожата ми е станала по-хубава. Не бих го купила отново.

Мицеларна вода Лирене - Много приятен аромат има, но като действие не става за нищо. Повече размазва грима, отколкото го почиства. Не бих я купила отново!

Пяна за лице Нивеа - Прекрасна! Има ревю за нея тук:
Ще продължавам да я купувам, защото това е един  качествен продукт на марката, която не ме е впечатлила с други свои такива! Премахва голямо количество грим, след това минавам остатъците с мицеларна вода и/или тоалетно мляко(МВ е последна в почистването на лицето ми).

Пилинг маска за лице Planet Spa на Avon - Харесвам продуктите от тази серия на Avon. Добре ми се отравява маската, почиства кожата и след нея лицето изглежда по-свежо. Бих я купила отново!


Почистващ цветен лосион за лице на Клоран - травъл размер - Много приятна водичка, много добре почиства грима. Синя е на цвят, има лек аромат, прекрасна е. За пътуване е идеален размер. Цената е около 2лв за 25мл.

Околоочен крем Isoliss на Uriage - Нещо не останах особено впечатлена от кремчето. Не ми е достатъчна хидратацията. Имам за него ревю тук:
Не бих го купила отново! Ползвала съм и по-евтини продукти, но по-качествени.


Продукти за тяло: 

Душ-крем на Velnea с ванилия - Нещо не останах особено доволна от този продукт. Някакси ароматът ми идва изкуствен, твърда е опаковката, не ми хареса с една дума. Имам още един - с бадем. Купих ги и двата, понеже не можах да преценя кой да си взема...Не бих повторила покупката.
Суфле за тяло с шоколадови трюфели от серията Planet Spa на Avon - Прекрасен аромат, много ми хареса и като консистенция - много лесно се разнася, прекрасен! Бих го купила отново! За лятото ароматът би ми дошъл малко тежък, но за по-студените месеци, мисля че е идеален.
Интимен гел Laktacyd - Не ми е предизвикал дискомфорт, но "медицинските" интимни гелове нямат особено приятни аромати. В момента ползвам розовия, но не съм доволна от него. По-нататък ще споделя мнение. Стига ми за около месец ежедневно ползване по 2-3 пъти дневно.

Продукти за ръце и крака:

Крем за ръце с банан и кокос на Farmona - Не е лошо кремчето, добре хидратира кожата, но количеството от 75мл ми дойде малко в повече и някакси ми стана досаден.Обичам по-малки разфасовки, защото ароматът ми омръзва.
Спрей за крака на Avon с лавандула - Много добре охлажда краката, ароматът се запазва известно време. Ефект "облекчаване" има само на момента докато трае охлаждащия ефект...Харесва въпреки това и бих го купила отново!
Лакочистител Gulsak Aseton - Харесвах много лакочистителите на фирмата, но откакто си купих зеления на Лили, мисля, че няма по-добър от него. Този се нарежда на второ място в моята "класация".

Това са празните ми опаковки! Очаквайте скоро пост с покупките ми през месец юли :)
Хубаво лято!


3 коментара:

  1. Чудесен пост! От къде си го купуваш този шампоан, че ме заинтригува с него? :) Благодаря ти, че ме подсети за пяната за лице на Nivea, че нещо бях я позабравила, а трябва да се купува нещо ново :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара! :) Шампоана го купих от една аптека, не навсякъде може да се намери, обаче. Случайно го видях в една аптека Бети в Младост 4. И аз трябва да си купя нов почистващ гел/пяна и може би скоро ще отскоча до ДМ и ще взема тази с ябълка, за която доста се изписа :) Но утре заминавам за морето, така ще видя дали няма да измисля друг вариант...

      Изтриване
    2. Благодаря ти за инфото :) Весело изкарване и мнооооого шоколадов тен! :)

      Изтриване