понеделник, 6 юли 2015 г.

Козметичен калкулатор - м.юни 2015г.

Здравейте! 

Вече отмина месец юни и е време да ви покажа всички продукти, които си купих през последния месец. 








Ще започна с две тоалетни млека:



Тоалетно мляко на Регал с водна лилия - Останах разочарована от него, понеже ми щипе на кожата. Странното е, че на очите не усещам никакво дразнене. Не съм решила още какво ще го правя.Засега няма да го хвърлям, ще го оставя като "резервен" вариант, макар че едва ли ще остана без почистващ продукт някога...

Тоалетно мляко 7 билки - Не почиства добре грима, а ароматът му е ужасен - идеално бабешки...Не си го купувайте!



От Lilly си взех:

Шампоан на Билка против сух пърхот - Нямам пърхот, но просто шампоанът ми харесва как мирише и как действа на косата ми. Купувам го за пореден път, няма да е и последен!

Стилизираща вода за коса на Babaria - Не мирише хубаво, но дава добра фиксация на косата. Не е скъпа - около 5лв, от Lilly.

Oчна линия на Есенс - За разлика от тази на Флормар, която си купих преди - с тази нямам проблем при нанасянето. Доволна съм!





Малко продукти от Avon:



Лосион за премахване на дълготраен грим - Много добър продукт, който си поръчвам за пореден път. С лекота премахва грима. Двуфазен е, мазен, но не колкото двуфазния на Нивеа,който според мен е ужасен. Количеството е малко - 50мл, но си заслужава. Често го пускат и на промоция. Бих го купила отново!

Терапия за коса с арганово масло - Също купуван продукт от мен за пореден път. Много ми харесва как мирише, омекотява косата и спомага за по-лесното разресване. 

Маска за коса с Акай бери от серията Naturals - Още не съм я пробвала, нямам мнение, но приятно мирише.

Ексфолиант за тяло с Акай бери от серията Planet Spa - Прекрасен продукт, който поръчвам за първи път. Имах крема за ръце и стъпала от същата серия и много ми хареса. От ексфолианта също съм доволна - частичките са фини, като сол и мирише прекрасно!




Маска за коса с Акай бери - Planet Spa - Още не съм я пробвала, по-нататък ще дам мнение.

Спрей за тяло Lagoon - Бях приятно изненадана, когато разбрах, че продуктът е спрей-лосион :) Прекрасно! Пръскаш и мажеш! Определено хидратира на момента! Има приятен, лек аромат, идеален за лятото!



Нощен масажен крем за крака с лавандула - Купувам го за втори път. Мисля, че са сменили малко опаковката. Може би и нещо в съдържанието, понеже преди като го ползвах(миналото лято), ароматът се усещаше доста време. Сега не ми се струва толкова дълготраен. За успокояване на краката - не съм убедена, че има такъв ефект. Ароматът е на лавандула. Не е лош, обикновен крем за крака.

Тоалетна вода - Little White Dress - Купувам го за трети път и може би последен. Вече няма да се предлага в каталозите на Avon. Ще се наложи да го заменя с някой друг!

Това бяха продуктите, които си купих миналия месец. Сравнително добре се справих! :)
Пропуснала съм да снимам очната линия, но се надявам, че ще ми простите пропуска! Ще се поправя скоро!
Обща стойност на продуктите:  64лв.

2 коментара:

  1. Ароматът на ТМ на 7 билки, наистина е мнооого "интересен" :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ужас е просто...И като действие не ми харесва - повече размазва грима, отколкото да го почиства...

      Изтриване