събота, 27 декември 2014 г.

Празни опаковки №2

Здравейте!

Посъбрах още малко празни опаковки и в днешната публикация ще ви ги покажа...




Ще започна от шампоана за коса - Neoval - против пърхот. Купен е от аптека, за около 11лв. Когато имах пърхот, много бързо се повлия от този шампоан, но наскоро направих грешката да го използвам без такъв проблем и ми се появи пърхот...Така че, не използвайте такива продукти, ако нямате нужда от тях в момента...Не бих го купила отново!

Лосион за тяло на Avon с пчелно млечице - от доста време ми стои, най-накрая реших да го доизхабя и да хвърля опаковката. Приятно мирише, добре се разнася по кожата. Ароматът е сравнително траен. Доволна съм! Количеството е 400мл, което стига за доста време. Не си спомням точно за колко лева го взех, но може би ще е било около 5-6лв.

Мицеларна вода Vichy - лятото си намерих в една аптека голяма разфасовка и реших да се възползвам. Струваше около 23-24лв за 400мл. Доволна съм! Ползвах я около 5месеца. Някой ден бих я купила отново. Сега имам друга в "козметичния склад" :)

Спрей за тяло с ванилия на Avon - харесвам спрейчетата на Avon, особено този с нар. Купих си за разнообразие този с ванилия, но нещо ароматът ми идва много сладък и го използвам за ароматизатор вкъщи....Иначе ароматът е много траен върху кожата. Цената е много ниска. Бих си купила отново, но с друг аромат.

Рол-он Fa - изненадващо за мен, продуктът има ефект върху изпотяването, много приятно мирише, почти не оставя бели следи. Доволна съм и бих си купила отново такъв продукт на Fa(след като изхабя 3-те рол-онa, 1 дезодорант и 2 стика.....)

Крем за ръце Ив Роше с къпини - продуктът, който изхабих е тестер, 30мл. Подариха ми го от един магазин за био храни и био козметика. Скоро като бях видях, че се продават на 3,50лв. Разфасовката ме устройва, не само защото е малка и навсякъде може да се носи, но и защото така ароматът е малко вероятно да ми омръзне. Бързо попива, има много приятен аромат на къпини, който се запазва дълго време. Струва ми се обаче, че за зимата не е достатъчно овлажняващ, но за останалите сезони, го препоръчвам!

Последният продукт е червило на Avon - не мога да го намеря вече, а много ми хареса. Цветът е Coral cashmere, матов завършек. Рядко ми се случва да изхабя червило докрай, предполагам, че и на повечето от вас.





Това бяха последните ми празни опаковки за тази година.
Ползвали ли сте някой от тези продукти и какво е мнението ви за тях?

2 коментара:

  1. Въпреки, че не съм почитателка на Avon, сега се замислям за покупката на този лосион за тяло :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ако искаш, мога да ти дам координати на една представителка(дава ми продуктите с до 25% отстъпка от каталожната цена). От Бургас е, но с Еконт поръчката пристига за 2 дни. Ползвала съм и лосион за тяло Today, който беше много хубав - имам предвид траен. Иначе като консистенция беше подобен на този.

    ОтговорИзтриване