четвъртък, 25 декември 2014 г.

Нови придобивки

Здравейте!
В тази публикация ще Ви покажа какво последно си купих...






1. Балсам за коса на Биофреш с бадемово масло - Беше импулсивна покупка. Взех го само за 1,50лв...Хареса ми съставът:
Ще видим как ще се отрази на косата ми. Ще пиша в следващата публикация с празни опаковки.


2.Пяна за лице Нивеа - ползвала съм я и преди, доволна съм и реших пак да заложа на нея като основно почистващо средство за лице от замърсявания и грим.

3.Рол-он Balea Sensitive - ползвала съм дезодоранта и останах доволна. Сега реших да разнообразя малко с рол-он. Надявам се да предпазва от изпотяване и да не оставя бели следи.

4.Лосион за тяло Oriflame с мед и мляко - преди време бях дистрибутор на фирмата и много харесвах тази серия. Реших да си припомня аромата на лосиона, който е много приятен, но за съжаление, не особено траен върху кожата.

5.Цветен лосион демакиатор на Клоран - имам мицеларна вода, която ползвам в момента, но това малко шишенце ми привлече вниманието в аптеката и не пропуснах да си го купя. Струва 1,30лв за 25мл.

6.Мус за тяло Farmona с диня и пъпеш - води се натурална козметика, но сега виждам в състава 2 парабена  - метил и етилпарабен. Беше намален на 5,50лв, т.е. с 50% отстъпка и реших да го пробвам.Ето и състава:
7.Шампоан за лесно разресване с липа 3 в 1 на Ив Роше - хареса ми аромата и исках да пробвам някой шампоан на тази фирма. Ще пиша отзиви като го изхабя. Взех го за 5,90лв, 300мл.

Това са новите ми неща засега. За тази година май с това ще приключа :)
Пожелавам на всички весело посрещане на Новата 2015-та година! Нека бъдем здрави, щастливи и по-добри!


2 коментара:

  1. Много харесвам маслата за тяло на Farmona, жалко за състава.

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти кажа честно - точно този изобщо не ме впечатли, заради аромата :( Ако искаш, ще ти го подаря :) За другите аромати - не знам. Сигурно ще са по-добри!

    ОтговорИзтриване