вторник, 17 май 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.април

Здравейте, момичета! Влизам с един дооооста позакъснял пост с нови покупки от изминалия месец...Страшно съм доволна от всички продукти и щастлива, че вече правя доста по-качествен подбор!Ето на какво се спрях през месец април:




 Така...ще започна с декоративната козметика. Миналия месец в аптеки Медея имаше 40% намаление на продуктите на Lóreal и Maybelline. Как да не се възползва човек?! Продуктите, които избрах са два ФДТ-на на Lóreal - Infallible 24-Matte и на Maybelline - Super Stay 24h, база и пудра на Lóreal.Радвам се, че цветовете са ми идеални. ФДТ-на на Lóreal е номер 22 - Radiant beige, а на Maybelline - 30 - Sand.Пудрата на Lóreal е от серията True Match в цвят Rose Beige.Базата на Lóreal е от серията Infallible Mattifying.
ФДТ-на на Lóreal е идеално матиращ кожата, дълготраен и издръжлив. Не се налага коригиране. По някое време на деня не стои толкова матов, но кожата не изглежда и мазна. Доста бързо трябва да се работи обаче с него, понеже бързо попива.
ФДТ-на на Maybelline - той е по-течен(ако мога така да се изразя), стои много естествено, не е матиращ. Също добър продукт. Аз лично ги редувам.
Базата използвам рядко. Последния път след като я нанесох, след крема за лице, ФДТ-на имаше кир ефект. Най-вероятно е било заради крема за лице, защото съм използвала и само базата без крем и не се е получавало такова недоразумение...
Пудрата използвам рядко. Предполагам лятото ще ми влезе в  по-честа употреба.

Червилата на Flormar се очертават като най-добри от всички, които съм ползвала до момента. Любимото ми червило е от серията Pretty, номер P304 - прекрасен корал.Мисля, че това е втора опаковка. Купих го миналия месец, а се вижда колко е останало от него :) Нося го всеки ден. Дълготрайно е, изтрива се равномерно, без да остава само по контура на устните. 

Другото червило е отново на Flormar, от новата им серия Prime'n lips, номер PL11 - Sweet pumpkin. Цветът е прасковен.Много лесно се нанася, но това което не ми харесва е, че при изтриване отстава по контура на устните...Налага се по-често подновяване,  но не е фатално! :) Идеален цвят за лятото!
Лак за нокти на GR - Color Expert - номер23 - интересен цвят - червен с малинов подтон го определям :)







Другите продукти са:
Купих си две опаковки от крема за след депилация на Balea - успокоява кожата и мирише много приятно.Цената е 2,49лв. Много добър продукт!













И едно тоалетно мляко:
Заложих на сигурното - тоалетно мляко на Дева с алое - Добре почиства грима, мирише свежо, не дразни очите и е на много ниска цена. Купувам го може би за трети път. Другата разновидност е с лайка, но не посмях да разнообразя, защото не бях сигурна дали ароматът ще ми допадне.











Това бяха продуктите, които избрах през месец април. 
Обща стойност: 68лв
Ще се радвам да споделите мнението си, ако сте ползвали някой от тези продукти!
До скоро!

4 коментара:

  1. Аз имам фон дьо тена на Maybelline и съм доволна също от него.Sweet pumpkin изглежда страхотен цвят за лятото и трябва да го погледна :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Виж го, много е хубав! Цената му обаче не е от най-добрите. Аз го взех на промоция от Lilly, за 9 и нещо...Редовната му цена май е към 12лв.

      Изтриване
  2. Още когато излезе, погледнах ФДТ-а на Maybellien, но за съжаление не успях да немаря цвят, който да ми пасва..... Направо ме изумяваш с този самоконтрол, при положение, че през април имаше наистина много промоции :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина 10 продукта за цял месец са малко :) Доволна съм от себе си :) Не съжалявам за нито един закупен продукт от показаните по-горе! А какво по-хубаво от сполучливи и качествени продукти, които ще се ползват с удоволствие?! :)

      Изтриване