неделя, 8 май 2016 г.

Акция "Довърши ме" - Развръзката

Здравейте!
Досега трябваше да ви споделя как съм се справила с предизвикателство "Довърши ме", но поради повечето работа напоследък, изобщо нямах достъп до компютъра.
Така, сега ще ви покажа как се справих с поставената от мен задача:



Както се вижда от снимката, повечето продукти съм изхабила. Останаха само 2 дезодоранта - Може би до края на май ще ги изразходя и тях.


Даже съм изразходила и розовата вода на Prestige и съм я включила по погрешка в този пост!
От 15 продукта - 13 напълно изразходени :)
Според мен, добре съм се справила с поставеното предизвикателство. Ако следите блога, знаете, че наскоро пуснах пост с празни опаковки, които са отделни от тези, така че изразходването на продукти тече с пълна сила :) Доволна съм от себе си!
Мнението ми за тези продукти можете да видите в поста Акция "Довърши ме".

Вие как се справяте с наличната козметика? Изразходвате или изхвърляте поради изтекъл срок на годност? 

P.P. Извинявам се за качеството на снимките!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар