събота, 27 февруари 2016 г.

Празни опаковки N:13

Здравейте, момичета!

Дойде време да пусна поста си с празни опаковки, които от известно време "преливаха" в торбичката, в която ги "складирам". 
Ето ги и тях:



 Ще започна с продуктите за коса:
Разбира се и този пост няма да мине без любимия ми шампоан на Билка против сух пърхот. Нямам пърхот, но както знаете много харесвам този шампоан, защото добре измива косата и мирише много приятно. Довършвам в момента поредна опаковка и отново ще го видите скоро...
Шампоан и балсам нa Schwarzkopf - Schauma - от серията им за блясък - Не бях ползвала продукти от серията и не сбърках - не са лоши продукти! Измиват добре, имах хубав аромат, но за блясъка - не знам доколко имаха ефект....Както да е! Доволна съм, затова си взех и друг шампоан на фирмата.
Отново два продукта на  Schwarzkopf - тези са от серията Gliss - Много съм доволна от тези балсами под формата на спрей - Ползвам ги на влажна коса, за да улесня разресването. Имат приятен аромат(но на мен ми е малко тежък), правят косата лесна за разресване, мека, гладка и спомагат за добрия вид на краищата на косата. Задължително ще си купя отново. Може би ще си взема  Hair Repair,защото много го харесвам(има по-приятен за мен аромат от тези). Не знам дали заради продуктите , които ползвам след баня, но мога да се похваля с нецъфтящи краища :)
Да продължим нататък с продукти за почистване на тяло:

Харесвам сапунчетата на Dove - Имат приятен аромат, който се задържа повече от всеки друг, който съм ползвала, върху тялото.Задължително се запасявам с няколко, когато ги пуснат някъде на промоция...
Сапунче на Nivea с боровинки и мляко - Не беше лошо като аромат, но леко изсушаваше кожата. Обичам да опитвам нови продукти и реших да пробвам този.Какво да ви кажа за него - не е лош, но и не е нищо особено. За разнообразие става, но няма да се превърне в любим мой продукт!
Интимен гел на Билка - Добър продукт, с много приятен и силен аромат, не ми е предизвикал никакъв дискомфорт и е много икономичен. Бих го купила отново някой ден, но няма да е скоро, тъй като от доста време съжителстваме с него и искам да разнообразя малко...
Душ - крем от Lilly на марката Velnea - Тук трагедията е пълна....Ароматът е изкуствен, опаковката е твърда...С мъка го изразходих. Не бих купила отново продукт на марката, тъй като това не е единственият им продукт, от който не съм доволна...Всъщност като се замисля, няма продукт на Velnea, който съм ползвала и от който съм доволна :( С една дума - ниско качество, за мен!
Още продукти за тяло:
Един лосион на Balea от лимитираната им серия - Cabana Dream - Не са лоши продукти, особено за лятото - хидратират много добре , имат приятен аромат(но за съжаление не особено траен), и много ниска цена...И сладки опаковки! :) Ще си купя отново!
Изхвърлям тези два рол-она, защото съм ги купила отдавна и не стават за употреба вече, но по спомен - не ми вършеха идеална работа против изпотяване. А и ароматите им не ми допаднаха особено :(


Продължавам с последните продукти, които са за лице:

Таблетки на Himalaya - Purim -За по-хубава кожа. Виждали сте ги и преди в мои публикации - Нямаше никакъв ефект от тях...Изпих около 10 опаковки.
Крем на Bioten с дюля - Много хубаво кремче, което хидратира кожата, има приятен аромат, бързо попива и матира. Съставът е хубав, както и цената. Това ми беше трета опаковка и най-вероятно някой ден отново ще си го купя. 
ФДТ на Maybelline - Affinimat- Това е втора опаковка - Ежедневен ФДТ - Покритието е средно, но след около 8 часа все едно нямате нищо на лицето си...Не бих го купила отново.
Лосион за мазна кожа на Amrita - Доста време се позадържа в банята...Не го ползвах редовно, защото изсушаваше кожата ми. Дори и за мазна кожа, ми се струва агресивен и неудачно да се ползва ежедневно.Не бих го купила отново!
Това бяха моите празни опаковки...Започвам да събирам за следващата публикация....
До скоро!





3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радвам, че най-сетне пусна един от най-любимите ми постове :)Въпреки, неособено положителния ми опит с шампоаните на Билка, с този тук, мисля все пак да рискувам някой ден, след толкова много положителни отзиви, които му даде :) Преди време се чудех дали да не пробвам някой от тези спрейчета за коса, много ме притеснява да не утежняват косата, кой от двата би ми препоръчала?
    Аз имам лосиона на Амрита за акне и можеш да си представиш щом този за нормална кожа е изсушаващ, какъв е този за акне.....въпреки, че трябва да му се признае, че ако се използва веднъж дневно и само върху проблемните участъци, че много добре повлиява пъпчиците, които много бързо минават :)
    Страхотен пост, чакам с нетърпение следващия, който ще пуснеш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не можах да намеря съществена разлика между двата спрея - миришат еднакво и спомагат за разресването.Не утежняват и не омазняват косата. Може и да спомагат за намаляване на цъфтежа, но тъй като нямам такъв проблем, не мога да припиша заслугата на продукта.Имаш пост с друг спрей от серията(за възстановяване, 19), който ми е любим, заради аромата и май ще си взема от него скоро.
      Очаквам поста ти с празни опаковки! :)

      Изтриване