неделя, 28 февруари 2016 г.

Козметичен калкулатор - м.февруари

Здравейте, момичета!

Месец февруари е към своя край и по тази причина , ще Ви покажа продуктите, които си купих.
Не са много този път...Старая се да купувам продукти, от които имам нужда, и/или такива, за които съм чела добри отзиви...
Ето ги и тях:
Ще започна с продуктите за коса:

В Lilly този месец имаше промоция на шампоаните на Le petit Marselliais и понеже съм чела добри отзиви за тях, реших да си купя този с бяла глина и мляко от жасмин(за коса склонна към омазняване). Както се вижда - ползвала съм го няколко пъти и съм доволна засега - добре измива, не пресушава скалпа. Мия си косата на 3-4 дни.
Шампоаните на Schwarzkopf също бяха намалени - 2 за 4,99лв. След серията им за блясък, реших да пробвам този. Той е за възстановяване, с какао. Освен че добре мирише, няма какво друго да кажа на този етап, тъй като не съм го ползвала все още.
Маска за коса на Balea с ванилия - Стори ми се интересен продукт и вече няколко пъти го ползвах. Спомага за омекотяване на косата, има приятен аромат, много мека консистенция(на разтопен сладолед). Цената е 3,99лв.
Продължавам с продукти за тяло:
За разнообразие и понеже не бях ползвала сапуните на Palmolive, реших да пробвам тези два - както се вижда, отворих първо сапуна с макадамия, но не съм очарована...Измива добре, не изсушава кожата, но ароматът не ми допадна - всъщност е много лек и почти не се усеща.
Душ-крем на Balea с аромат на хибискус и нектарина - Много приятен аромат, още не съм го ползвала, но съм сигурна, че няма да ме разочарова.


Продукти за лице:
Имах нужда от матиращ продукт и се спрях на този на Nuxe от серията Bio Beaute. Не е лош продукт, но едва ли ще се превърне в мой любимец, поради консистенцията, аромата и действието...т.е.всичко. Изчистен състав, но матиращите му свойства не са ми достатъчни и ароматът не ми харесва особено, но ще си го изхабя...
Мицеларна вода на Avene - Добре почиства кожата, има приятен аромат, но и леко лепнещо усещане. Икономичен продукт, поради опаковката си - трябва да се разтресе бутилката, за да се излее повече количество, иначе просто наклонена надолу капе по една капка.
Тоалетни трици на Kalla с пшеничен зародиш - Не бях ползвала подобен продукт и реших да опитам от тези. Първоначално, след като си направих сместа, си помислих,че няма как тази кашичка да ексфолиира лицето ми, понеже е доста мека, но се оказа, че върши идеална работа. Много нежно и ефикасно ексфолиира кожата.Доволна съм и ще пробвам и другите разновидности на марката.
Маска за лице за мазна кожа на Terravital - Чела съм добри отзиви за нея. На няколко пъти я гледах в аптеката, но ме спираше съдържанието на мента, понеже кожата ми не се разбира с нея, но реших да пробвам. Има силен аромат, който не ми допада особено(мента и камфор). Не ми хареса особено...Добре че нямаше негативни последствия за кожата ми.
Малко тампони за почистване на лице:

Абсолютно попадение - Softino -от Lidl. Много съм доволна от качеството и цената. В момента са на 1,29лв.Редовната им цена също е ниска - мисля, че към 1,50лв. Ще продължавам да ги купувам.Меки, не се раздърпват, ниска цена.











Малко декоративна козметика: 
 След толкова положителни мнения за спиралата на Maybelline, нямаше как да не си я купя, за да разбера защо е толкова харесвана. Намалена е в Lilly на 8,99лв и използвах момента, за да я взема за проба. Не съжалявам - наистина спирала е добра, бързо се постига приятен ефект и то само с нея. Заслужава си да се пробва!
ФДТ на Maxfactor - Lasting Performance - 105 soft beige - Купувала съм го и преди, харесва ми и сега използвах намалението в DM, за да го купя отново.
Балсамите за устни не са ми любими продукти, защото нямам навика да ги използвам редовно. За този специално - на Himalaya, Herbal - четох , че е с аромат на дъвка и го взех. Приятен е, ниска е цената и гледам да го ползвам редовно.
Молив за очи на Impala - Наситено черен, мазен. Ако имате паднал клепач е възможно да се отбележи на костта. Иначе добре се нанася и както казах е наситено черен.

Това бяха моите покупки през месец февруари. Общата им стойност е: 83лв.
Дано постът да ви е бил полезен и интересен! 
До скоро! :)




2 коментара:

  1. Чудесни покупки! От доста време я мисля тази маска за коса на Балеа, но ме притеснява дали ще ми допадне аромата, защото не съм голяма почитателка на ванилията..... А ФДТ-а на Макс Фактор тежък ли е?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ароматът на ванилия не се усеща много, а върху косата не се задържа. Не е нещо особено, спомага единствено за по-лесно разресване.
      ФДТ-а на Max Factor не е тежък, не е като Stay Matte на Rimmel(но все пак той се води мус).Не е и като ФДТ-а на Импала - на мен той ми е тежък.
      Вчера бях в DM - има намаление на новите ФДТ-ни на Maybelline - Super Stay, на 10,99лв.Ще ги пробвам, но засега имам 3 и един CC крем.

      Изтриване