петък, 1 януари 2016 г.

"Предизвикателството"-Развръзката...

Здравейте момичета и Честита Нова 2016-та Година! Пожелавам Ви да сте здрави, много щастливи и обичани,и още по-красиви!
Преди известно време ви споделих, че съм си поставила едно козметично предизвикателство, а именно - да изразходя 18 продукта до края на 2015-та година(от 23.11). Ето ги и тях:

Сериозна задача си поставих, да видим и как съм се справила...




 От всички 18 продукта, успях да сложа в козметичния кош 15 от тях. Ще започна с продукти за тяло:
И двете са масла - едното е на Alverde с макадамия, малка разфасовка - Добре че взех именно такава, защото ароматът не ми допада. Иначе като консистенция и действие ми хареса - Добре се разнася по кожата и я подхранва; Другото е на Avon от серията Planet Spa със сандалово дърво - Ароматът не ми допадна особено, тежък ми е, граничещ с мъжки. Добре че и от двата продукта имах малко, та не съм имала кой-знае какви затруднения с привършването им...
Други продукти за тяло и коса:
Душ-гел на Yves Rocher с макадамия - Прекрасен, кремообразен, мек, душ-крем, който мирише на вафлени кофички :) Това ми е трета опаковка и няма да е последна. Не е от най-икономичните, но цената му не е висока - 3,90лв и ще го купя отново.
Ексфолиант на Avon от серията Naturals с шоколад - Както съм казвала и преди - мирише ми на карамел :) Със ситни частици е и е подходящ за всекидневна употреба. Бих го купила отново!
Шампоан на Teo Botanical с мед - Харесвам аромата на мед и исках да сменя шампоана си с нещо ново, което не съм ползвала - Е, опитах и няма да повторя! Не ми хареса, защото правеше косата ми твърда и не забелязах никакъв ефект от него...
Продукти за лице:
Околоочен крем на Regal - Q10, без парабени - Имах нужда от околоочен крем и реших да взема този от аптеката. Нищо лошо не мога да кажа за него, но не съм съгласна с обещанията на производителя, че изглажда фините линии - Не съм забелязала подобен ефект. Единствено за хидратация, нищо повече. Не бих го купила отново.
Хидратиращ серум на Balea - Aqua - Добре хидратира, мисля че е подходящ продукт за топлите месеци и особено за летния сезон. Възможно е някой ден да го купя отново, но за мен не е от продуктите ''must have"...
Толкова много харесах описанието на Uriage - Isoliss, че си взех комплектът от крем за лице и околоочен крем. За съжаление, не ми хареса! Хидратира - да, омекотява - да, но нищо друго. Далеч по-добър е Aqua Precis - За него мога да кажа, че е ''must have" за момичета с кожа като моята - комбинирана. Хидратира и матира и мирише уникално. Не обещава да изглади фините линии, но заради другите качества, бих го купила отново като се постопли :)
Маски за лице:



Едната е на Avon от серията Planet Spa с минерали от Мъртво море - Много ми харесва - Добре почиства и омекотява кожата. Бих я купила отново!
Почистваща маска за лице на Himalaya с нийм - И тази маска ми хареса - също добре почиства кожата. Съдържа малки частички, които по време на почистване с вода, служат и за ексфолииране на кожата. Леко я изсушава и се налага бързо нанасяне на подходящ крем.
Продукти за почистване на лице:

 Тоалетно мляко 7 билки Aries Cosmetics - Не съм доволна от него - Трудно почиства грима, мирише на бабешки крем...Не го препоръчвам!
Тоник на Euserin - Нищо особено, ползвах го сутрин. Едва ли бих купила отново тоник за лице, защото имат един недостатък - не могат да се използвам за почистване на очен грим. По-подходящ продукт е мицеларната вода.
Гел за лице на Amrita - Добре почиства лицето, не дразни на очите, сваля грима. Обаче изсушава кожата...Не е добре да се използва всекидневно (може би ще се отрази по-добре на момичета с мазна кожа)...
Един ФДТ:
Имам ревю за него, ето тук: http://iceberg4e.blogspot.bg/2015/05/stay-matte-rimmel.html
Не-лош ФДТ за момичета с комбинирана/мазна кожа. Бих го купила отново някой ден!
Един дезодорант:
Добре се представи - Хареса ми ароматът и действието му. Бих го купила отново! Не съм забелязала да оставя следи по дрехите.
Продукти, които не успях да изразходя:
Доста амбициозна задача с тези продукти, които бяха почти нови...Разбира се, няма как да бъдат изразходени за месец...
Лосион с розмарин на Amrita - Използвам го след почистване на лицето вечер, както и сутрин(само за лице). Има противовъзпалителни свойства, леко изсушава кожата.
Ексфолиант за лице на Avon от серията Planet Spa с минерали от Мъртво море - Хубав продукт, подходящ за всекидневна употреба поради ситните си частички. 
Лосион за тяло на Balea Cabana Dream - Приятно мирише, хидратира добре. За лятото би бил идеален, но за сега ми е нужен по-стоплящ и подхранващ крем за тяло. Ще се опитам да го изразходя...

Смятам, че добре съм се справила с поставеното ми от мен предизвикателство. Доста са продуктите, ако не бях си го поставила, едва ли щях да ги изразходя толкова бързо. Доволна съм от себе си! Време е да изхвърля опаковките, че други "напират" да заемат техните места!

До скоро! :)







4 коментара:

  1. Браво за използваните продукти! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! :) И аз съм доволна! :)

      Изтриване
    2. Да ти кажа, много съм впечатлена, защото на мен ми се вижда непосилно в рамките на месец да успея да доизползвам толкова много продукти :)

      Изтриване
    3. Наистина е непосилно, ако продуктите са нови или ако ползваш няколко продукта от един вид едновременно...Имам около 7-8 продукта против изпотяване, но през последния месец използвах само 2, които бяха наполовина изразходени(за дезодорантите става въпрос). Явно това е успешната практика за по-бързото изразходване на продуктите :) Пробвай! :)

      Изтриване