петък, 22 януари 2016 г.

Гел за очи - Bilka Rosa Damascena

Здравейте, момичета!
След като ми свърши кремът за очи, трябваше да се поразровя из блоговете и да потърся продукт с положителни мнения. Така попаднах на доста такива именно за въпросния гел за околоочен контур на Билка. 


Харесвам марката като цяло, най-вече продуктите им за коса и макар, че не харесвам аромата на роза(оказва се, че далеч не съм единствена), реших да пробвам този от лимитираната им серия Rosa Damascena.

Продуктът е под формата на розов гел(направих доста снимки - дано поне на една да се вижда розовеещия цвят).







 Ароматът е на роза(съдържа 36% органична розова вода).
 Хубавото за мен е , че не се запазва дълго време и не е силен. Добре хидратира кожата и моментално показва своето действие - стягане и минимизиране на фините линии около очите. Не лепне, бързо попива в кожата.Също така намалява тъмните кръгове около очите(аз нямам такива, но ефектът при мен е по-свеж вид на зоната около очите). Усещам обаче леко пощипване - не знам дали ми е силен или кожата ми е чувствителна, но не е нещо фатално и няма никакви негативни последици - това усещане минава след 1 минута, т.е. докато попие гелът в кожата. Напълно са спазени обещанията на производителя:

Количеството е доста - цели 25мл,като се има предвид , че повечето такива продукти са от 15мл.Тубичката е удобна. 
Аз съм страшно впечатлена от един толкова евтин, а качествен продукт. Ползвала съм по-скъпа (медицинска) козметика, но не е имала такова действие. Това ме накара да си взема и други продукти от серията - гел за измиване на лице и крем за ръце от същата серия. Но за тях - по нататък...
Това е съставът на продукта:


Не разбирам много от състав, но действието му ми е достатъчно, за да кажа - КУПУВАЙТЕ, докато не се е изчерпал! Даже може да си взема още една опаковка, защото наистина е много добър! Благодаря на всички блогъри, дали положителното си мнение за него, защото ако не бях ги прочела, едва ли щях да си купя продукт от тази серия(пак казвам - поради това, че не харесвам аромата на роза)!
Страшно съм очарована и възхитена от продукта! 

Ще ми е интересно да прочета вашето мнение за Билка.
Благодаря ви! 

2 коментара:

  1. То ако не са блоговете и отзивите тук и там, много от продуктите на пазара ще си останат масово пренебрегвани :) На Билка съм ползвала интимния гел, тоалетно мляко и крем за ръце, към които останах някак равнодушна. Прословутият им измиващ гел за лице с краставица и пъпеш беше твърде изсушаващ и агресивен за кожата ми. От малкото им продукти за коса, които имам- тоник и една маска мога да кажа, че съм много впечатлена от действието им, което надминава неколкократно цената им :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, продуктите за коса на фирмата са хубави. И аз съм доволна.
      В момента ползвам измиващия гел с пъпеш и краставица - не съм впечатлена. Купих си и този с роза - да видим дали ще е по-различен. Имам два техни крема за ръце - с бяло грозде и с роза - и двата ги харесвам много. Кремът за ръце с роза не мирише много на роза, не знам точно на какво мирише, но е много приятен :)

      Изтриване