вторник, 27 март 2018 г.

Празни опаковки N:22

Здравейте,момичета!
Тази публикация трябваше да е N:23, но от последната,която беше август месец събрах толкова много празни опаковки,че като тръгнах да ги снимам, само поради обема, се отказах и направо ги изхвърлих...Както и да е, все пак сега пиша,по-малко са, пък и бързам да махна капачките им,защото скоро ще ги предавам(събирам пластмасови капачки за една благотворителна организация).И така,нека споделя с Вас какви продукти изразходих през последните 3 месеца(извинявам се за качеството,просто нямаше достатъчно светлина):








Ще започна с продукти за коса:
Шампоан на Cussons Pure,2 in 1 - шампоан с балсам на марка,която не се предлага навсякъде...Всъщност,може би се предлага само в магазинчето за вносни перилни препари, от което обичам редовно да пазарувам(Безсрамно ниски цени, www.chistdom.bg).Понеже обичам много аромата на кокос,нямаше как да не пробвам шампоана. Хареса ми и ароматът и това,че добре измива косата, както и разфасовката от цели 500лв за цена от 3,50лв.Прекрасен! Единственият проблем, който имах с него беше, че ако не се изплакне добре,може да предизвика поява на пърхот. Разбрах към края на използването му,че проблемът е в мен.Другата разновидност,която се предлага е с аромат на ябълка. Препоръчвам го,защото е икономичен, бюджетен и си върши добре работата. Определено ще го купя отново!

Маска за коса на Linea Bio - Micro-Crystalline Illunating mask - Маската е с ленено семе,микрокристали и масло от карите за подхранване,спиране на цъфтежа и придаване на блясък. Моята коса няма особени проблеми, но използвам маска като превантивна мярка. Хареса ми и бих я купила отново.

Другата маска, която изразходих е на Garnier от серията Ultra Doux, с арган и камелия. Нещо не ми хареса,защото правеше косата ми твърда,ароматът също не ми допадна. Беше ми подарък, заедно с шампоан и балсам от серията.Не съм фен на Garnier що се отнася до продуктите им за коса,но пък мицеларните им води са ми любими.

И като казах мицеларни води, ще Ви покажа с кои такива се разделям. 
Едната е на Cien,марката на Lidl, която не ме впечатли особено, някакъв компромисен вариант. Почиства,но не с лекота. Хубавото е,че има помпичка. Ако ми потрябва спешно,може би,бих я взела отново.Има лек аромат. Тази е за нормална и комбинирана кожа(сега ползвам варианта за суха и чувствителна).
Другата е на Bioten Xpress effect - Хареса ми и определено бих я взела отново. Честно казано не възлагах големи надежди,когато я купих от Фантастико, но беше на промоция за 2,50лв и реших,че цената не е висока, дори и само за проба. Но ме изненада приятно! Определено ще я купя пак. Има лек аромат, подобен на крема на марката с дюля. Без парабени, оцветители и алкохол.


Едно мини на Klorane, което много харесвам и съм Ви показвала и преди - демакиатор с екстракт от синя метличина - много добре почиства следите от грим,има лек аромат и разфасофката е идеална за пътуване.Бих си купила и пълния размер.






Минавам към душ-геловете, като най-добър от трите,които съм изхабила е този на Balea с аромат на шоколад.По едно време ме беше обзела манията по шоколадовите аромати. Хареса ми опаковката, ароматът, правеше хубава пяна,нормална цена.Като цяло харесвам душ-геловете на марката.
Макар да беше с доста течна консистенция, продуктът на Malizia също не беше лош. Взех го заради ароматът на муск и къпини. Не е нещо кой-знае какво,но за разнообразие става.
Последен душ-гел е на Oriflame с нар. Изобщо не ми хареса,защото стоеше тричав, не измиваше добре и някакси с мъка го изразходих.


Продължавам с продуктите за лице:
Почистващ гел на Beauty Formulas с активен въглен. Продуктът е доста течен, но  пък перфектно почиствах лицето си от грим с него. Не дразни очите и сваля грима на 95%.Бих го купила отново.

Маска за лице с глина на Oriflame- макар да се водят натурална козметика,не съм убедена,че това е точно така.След като нанеса маската на лицето си, по ръцете ми остава един зелен стейн след измиване. Иначе добре се отразяваше на кожата ми,но не съм сигурна дали ще я поръчам отново.

Clearskin Professional на Avon - 5 в 1 - може да се използва като ексфолиант, измиващ крем и маска. Аз съм го ползвала като измиващ продукт и съм доволна от резултата - кожата"скърца" след измиване и мисля,че помага срещу поява на пъпки. 
А за вече появилите се използвам едно голямо оръжие - матиращия лосион на Амрита,който се прилага локално върху пъпката и доста бързо тя изчезва.











И накрая малко декоративна козметика:
ФДТ на Maybelline,Super Stay, 30 Sand - определено ми харесва,но намирам разлика с предишния в кръглото шишенце. Старата версия беше доста по-дълготраен. С този кожата ми лъсва след 8-мия час. Но все пак е добър вариант.



Червило на Essence, Velvet matt; N:23 - бях го позабравила, но в последно време използвах само него и така го изразходих бързо. Меко е,лесно се нанася, трие се равномерно,цветът е много приятен.

Червило на Avon - също приятен нюд,но не успях да го изразходя,защото се счупи и използването му стана трудно.


Спирала на Essence - Продукт,който ми хареса и използвах ежедневно. Придава повече обем, отколкото дължина,но за ежедневен грим е ок.Бих пробвала и други на марката.

Един топ лак с гел-ефект на Avon - много харесвам лаковете от тази серия. Топът съхне бързо,наистина придава гел-ефект на лаковете, особено ако са от същата серия. Не може да се изразходи докрай,защото се сгъстява, както и този на Essence, но не е проблем.


И накрая един крем за ръце и стъпала на Avon, от Spa серията им с акай бери - мирише прекрасно(на горски плод), доста гъст е като консистенция,много добре се справя с подхранването на много суха кожа.Идеален за студените месеци!

Това бяха моите празни опаковки. Постът си стана дълъг,макар, че продуктите не са чак толкова много,но исках да споделя по-подробно мнението си за тях.

Бъдете красиви!Чао засега!

Jenia

5 коментара:

  1. Много ми липсваха публикациите ти и се радвам, че се върна :) В момента използвам мицеларната вода на Bioten и също много я харесвам. Голямото малко оръжие е един от любимите ми продукти за пъпки, благодаря ти, че преди време писа за него, защото си е наистина прекрасен продукт, за който поради някаква причина не се говори много (да не кажа въобще). На мен, спиралата на Essence не ми хареса особено, при мен се постига ефект, който е ок за през деня, но няма нито дължина, нито по-видим обем....., а ФДТ-а на Maybelline тепърва ще тествам по-сериозно, но след като го пробвах няколко пъти и сега, след ревюто ти, убедена съм, че ще ми хареса много :)

    пс: лично за мен, подобни публикации не могат да са твърде дълги :) Колкото повече, толкова по-добре :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за милия коментар и затова,че си забелязала липсата ми! Чета твоите публикации,но коментари ми е трудно да пиша през тел, а рядко се случва да седна на компютъра(ще ги коментирам скоро,защото знам,че е важно за всеки блогър - доказателство,че някой е прочел написаното и има обратна връзка).
      Значи другия път може спокойно да напиша по-дълъг пост :) За този се чудих дали да не направя първия клип на тема празни опаковки,но може би някой ден и това ще стане :)

      Изтриване
  2. Ако си решила, че вече е време за подобен формат-действай :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само веднъж съм се опитвала да снимам, но нещо не ми хареса, малко неестествено звучах и не го публикувах...засега ще продължавам да пиша,от време на време... :)

      Изтриване
    2. Както ти бях казала и преди- за себе си реших, че няма да снимам, което значи, че не съм правилният човек да давам съвети, но съм чувала (а и наблюдавам), че повечето блогъри, първоначално са по-неуверени (и съответно звучат по-неестествено), но след известно време и малко опит пред камерата, нещата просто се нареждат :) Ни най-малко не се оплаквам, че ще продължаваш да пишеш, просто искам да ти кажа, че ако искаш нещо- не се оставяй притеснението и перфекционизмът да те спрат :)

      Изтриване